Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2016 23:26 - Насаме със Смъртта
Автор: portishead Категория: Изкуство   
Прочетен: 2913 Коментари: 7 Гласове:
18

Последна промяна: 18.07.2016 23:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                        Диалогът ( 1 част )

 

С – Усещаш ли, напрежението?

P – Винаги съм го усещал в дълбокото си безсъние. Особено снощи!

С – Бирата ти е празна!

Р – Ммда, като душата ми..

С – Оттам тръгва всичко,  с  твоето вродено съмнение, което се разраства като гъба в теб и те задушава като рак.. Та ти нямаш нужда от мен!.. Oще не си готов и искаш време, нали?

Р – Мноого време, но няма да ми стигне!

С – За това ли ме извика сега?!  Желаеше ме много силно, усетих те там нависоко, до хаспела и искаше да полетиш в танц с мен, но уви ти се спря..

Р – Ха, не знаех че си пристрастна!

С – Не, просто си върша работата, а при теб все не се получава..

Р – Мда, уплаших се.. Може би беше, инстинкта ми, или страх от последствията.. И всичко това след  толкова много години?!..

С – Защото я обичаш и нищо не може да те спре, освен Аз и времето, колебаеш се вече, а си едва в началото и съмнението изяжда времето ти.. Бавно, мноого бавно от инерцията ти, в самотата и какво направи?!

Р – Просто се обърнах и заплавах с безразличие,  докато контрастта на деня се върна в своята матрица..

 

 

/ Следва продължение../

 






Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hloris - Интересен диалог,Миленски,бих казала проникновен...
18.07.2016 23:54
диалог м/у матрицата на нашия собствен аз,в която сме се оковали собственоръчно,
и матрицата на смъртта,олицетворяваща вечността...
И идва неизбежния момент,когато нейната матрица ни приковава в безвремието,в което нашата собствена матрица се разтваря като в етер...и следва покой

Чакам с нетърпение продължението,приятелю
цитирай
2. sestra - Смъртта -
24.07.2016 22:48
събуждането от доведено до навик сънуване - животът. Но няма страшно за обичането при това събуждане... :) Благодаря, че ме накара да споделя, Миленски...
цитирай
3. portishead - Надявам се че ще става все по-интересен, хлорис, благодаря ти!
25.07.2016 20:45
hloris написа:
диалог м/у матрицата на нашия собствен аз,в която сме се оковали собственоръчно,
и матрицата на смъртта,олицетворяваща вечността...
И идва неизбежния момент,когато нейната матрица ни приковава в безвремието,в което нашата собствена матрица се разтваря като в етер...и следва покой

Чакам с нетърпение продължението,приятелю

цитирай
4. portishead - Аз ти благодаря..
25.07.2016 20:47
sestra написа:
събуждането от доведено до навик сънуване - животът. Но няма страшно за обичането при това събуждане... :) Благодаря, че ме накара да споделя, Миленски...


... и много се надявам че съм те провокирал!
цитирай
5. sestra - Провокация...
25.07.2016 21:21
portishead написа:
sestra написа:
събуждането от доведено до навик сънуване - животът. Но няма страшно за обичането при това събуждане... :) Благодаря, че ме накара да споделя, Миленски...


... и много се надявам че съм те провокирал!


за какво?
цитирай
6. portishead - В градивния смисъл на провокацията...
26.07.2016 19:46
понякога човек си отваря вътрешните сетива от нещата, които среща...


sestra написа:
portishead написа:
sestra написа:
събуждането от доведено до навик сънуване - животът. Но няма страшно за обичането при това събуждане... :) Благодаря, че ме накара да споделя, Миленски...


... и много се надявам че съм те провокирал!


за какво?

цитирай
7. faktifakti - познат ми е
28.07.2016 22:09
този сценарии :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: portishead
Категория: Изкуство
Прочетен: 788619
Постинги: 462
Коментари: 3659
Гласове: 21133
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930