Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2015 19:04 - Разговор на 14-15 год. девойки/ Изводи сами направете!
Автор: havefun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1421 Коментари: 1 Гласове:
5

Последна промяна: 28.08.2015 19:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Вчера, докато пътувах в автобуса, зад мен стояха две девойки на видима възраст около 14-15. Но може да са били и по-малки. Чух разговора им. Гласеше нещо такова:
1 девойка (1): Ай мило, ма повече ти отива къдрава коса.
2 девойка (2):Е, няма да имам време да се накъдря. Той ме чака. (Явно някакво момче).
1: Той всякак ще те хареса, важно е с какво си облечена.
2: Ше си сложа късите панталонки дето ми се вижда гъзът.
1: Облечи някоя рокля де, по-късичка така. 
2: Е, нямам, дебела съм. (А всъщност тя беше около 40 кила)
1: Милоо, глупости.
2: Късите панталонки, доста са изрязани, възбуждат го...

Така това беше част от разговора. Явно говореха за момче, при което ще ходи едната. Направете сами изводите за себе си какви ценности имат тези девойки. Не пожелавам на никого да има такива дъщери, жени, съпруги и т.н.!



Гласувай:
5



1. apostapostoloff - Знайно е, че майката на българския идиот е
29.08.2015 05:15
непрекъснато бременна.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3526386
Постинги: 1093
Коментари: 2386
Гласове: 1832