Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2015 21:01 - списък на нещата, които ме направиха щастлива и съм благодарна, че живея!
Автор: havefun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1182 Коментари: 1 Гласове:
8

Последна промяна: 16.09.2015 09:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Реших да направя списък на нещата, които ме направиха щастлива днес! Тези неща на пръв поглед не са нищо особено и не им обръщаме внимание, но аз днес се вгледах по-дълкобо! Нека започваме:
1. Събудих се жива и здрава, с покрив над главата!
2. Сутринта нямаше задръстване!
3. Четох книга в метрото.
4. Изпих си кафето на спокойствие.
5. Обядът ми беше вкусен.
6. Разходих се в парка. Беше жега, но на сянка бе приятно!
7. Чух се с приятел, който ми каза радостна новина за себе си!
8. Тръгнах си по-рано от работа!
9. Ходих пеша.
10. Карах колело.
11. Пих бира.
12. Срещнах се с приятни хора.
13. Ядох много вкусна пица.
14. Слушах любима музика
15. Сега си почивам. Денят бе ползотворен. Направих толкова много неща и съм доволна!
16. Видях нови красиви места в града.


Ето тези неща не са нищо особено за повечето от нас, но всъщност ние трябва да сме шастливи, че ги преживяване. Списъкът е МОЙ, вас може други неща да ви носят радост. Например на мен ми доставя удоволствие да карам колело и да се разхождам, вие може да се кефите да си седите вкъщи и да гледате филм. Всеки има различни занятия! Препоръчвам ви и вие да напрвите такъв списък, ако ли не да си помислите на ум за тези неща още утре! Ще видите, че всеки ден ни се случват хубави и приятни случки! Просто теябва да се обърнем повече внимание, да се замислим! Радвайте се на всеки ден от вашия живот, на всеки час, всяка минута, всяка секунда! 



Гласувай:
8



1. rustam - Страхотно!
15.09.2015 21:15
Как понякога не оценяваме тези чудесни неща, които се случват в едни уж "обикновен" ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3542765
Постинги: 1094
Коментари: 2386
Гласове: 1833