Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2015 18:56 - Остроумни отговори, които да давате на интервю за работа
Автор: havefun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 740 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

image

Употребите ли ги по време на събеседване, най-вероятно няма да ви вземат на работа, но пък ще ви запомнят за дълго:

– Посочете силните си страни.
– Упоритост.
– Благодаря, ще се свържем с Вас!
– Ще изчакам тук.

***

– Вашите недостатъци?
– Излишната прямота.
– Аз мисля обратното, че това е достойнство.
– Не ми пука какво мислите.

***

– Кои са силните ви страни?
– Логиката.
– Как се виждате след 7 години?
– На 27.

***

– Опишете своята степен на адекватност?
– Не си правя селфита.
– Назначен сте!

***

– Кои са силните Ви страни?
– Бързо се влюбвам.
– А слабостите Ви?
– Вашите дълбоки, загадъчни, сини очи.

***

– Вашите недостатъци?
– Не съм разговорчив.
– Вашите предимства?
– Не съм приказлив.

***

– Назовете вашите силни страни.
– Амбициозност.
– Ще се свържем с Вас в понеделник.
– Няма нужда. Тогава вече ще съм на работа.

***

 – Моите силни страни са настойчивост, граничеща с агресия и умение да контролирам ситуацията.
– Изчакайте, още не съм Ви питал за това.
– Млъкнете и ме слушайте нататък.

***

– Какъв стаж имате по специалността?
– Аз кандидатствам за чистач на тоалетна.
– Защо решихте да изберете именно нашата тоалетна?

***

– В графата „Недостатъци“ сте записали „Уверен съм в себе си“, а в графата „Положителни качества“ – „Невнимателност“. Да не сте се объркали?
– Аз да съм се объркал? Абсурд.

***

– А защо сте напуснали предишното си работно място?
– А защо предишният Ви служител е напуснал страхотната си работа?

***

– Забравете всичко, което сте научили в университета.
– Не съм учил в университет.
– Тогава не ставате за нас: трябват ни специалисти само с висше образование!

***

– Силните Ви страни?
– Упоритост. Стигал съм до 27 страница в резултатите на google.

***

– Вашата биография впечатлява и в личния разговор сте допаднали много на директора.
– Само почакайте да ме видите и трезвен!




Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3541531
Постинги: 1094
Коментари: 2386
Гласове: 1833