Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2015 19:32 - Примерно мотивационно писмо
Автор: havefun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2198 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 29.10.2015 19:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Мотивационно писмо

Мина Стойнова
гр. София, ж.к. Красна поляна
тел.:0895555348
E-mail: mina1988@abv.bg

 

 

Чрез това писмо бих искала да кандидатствам по обявата за стажантската програма Администрация и обслужване на клиенти.

 

Желая да стартирам кариерата си в Мтел, да попадна в реална работна среда и да придобия нови познания и умения. Аз съм мотивирана по отношение на работата, бързо се адаптирам в нова работна среда и се отнасям отговорно към възложените ми задачи. Тази година завърших икономическа специалност, степен бакалавър в УНСС. Смятам да продължа обучението си в сферата на човешките ресурси. Мисля, че този стаж е подходящ за мен, защото имам опит в обслужването на клиенти и административната работа.

 

Ще Ви бъда благодарна, ако разгледате моята кандидатура и ще се радвам на възможността да обсъдим опита ми и плановете ми за развитие.

 

С уважение,

Мина Стойнова




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3539328
Постинги: 1094
Коментари: 2386
Гласове: 1833