Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2015 19:14 - "Завърших висше, а сега накъде?" част 6
Автор: havefun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 830 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Здравейте, отново. 
След като отказах работата, за която ме бяха одобрили, продължих да пускам CV-та. Този път по-отбрано, но пак доста по 10-15 сивита на ден (или през ден, да речем).
Ето някои от тях:
1. В застрахователна компания, работа в офис. Работно време от 8 сутринта до 19 вечерта. Този, който ме интервюираше беше много неадекватен. Питаше ме един и същи въпрос няколко пъти. Аз му отговарям, той продължава да говори други неща, след това пак ме пита същия въпрос. Интврвюто продължи 40 минути. Така и не разбрах заплатата, не ми се обадиха за второ интервю.

2. Стаж в един от трите ни мобилни оператора. Условията не бяха зле, но изискваха много високо ниво на английски език. Моето ниво е В1+. Те изискваха минумум С1. Цялата кореспонденция и комуникация се водят на английски език. Но все пак бях доволна, че отидох на интервюто.

3. Длъжността в обявата се водеше "Стажант-продажби". Много обнадеждаващо. Страхотни условия:
• Професионално фирмено обучение;
• Опит в реална бизнес среда;
• Участие в дейността на отделите, пряко свързани с продажбите;
• Делегиране на отговорности с цел натрупване на опит в реална бизнес среда;
• Възможност за кариерно развитие в ***
• Мотивиращо възнаграждение.
Отивам аз там- нито ме питат за образование, нито на колко години съм, НИЩО.
Само дали в момента се занимавам с нещо- аз казах НЕ. Те казаха условията:
"Стажът" е 1-2 месеца. Работа от 9 до 17:00 часа или от 9 до 18:00 часа. Ако е първото, нямам почивка 1 час (аз избирам), но другите момичета работели без почивка 8 часа. Стоя на компютър със слушалки и набирам номера (разговарям с клиенти, целта не е чак толкова важна). На ден трябва да изговоря 300 разговора.
БЕЗ никакъв договор, просто така си идвам. И веднага мога да започна. Дадоха ми работно място, тефтер, химикал, слушалки и всичко. Аз набрах 1-2 номера. Казах, че офертата е добра, но ще търся друг тип работа. Благодарих и си тръгнах. 


Следва продължение....



Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3540478
Постинги: 1094
Коментари: 2386
Гласове: 1833