Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2019 12:49 - Патриот или...?
Автор: havefun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 374 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 19.09.2019 12:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 БЪЛГАРИЯ! 
Всеки българин малко или много е патриот. 
Не всеки знае цялата история на България, но знае коя година е създадена българската държава, знае кой е Васил Левски, и кой е сегашния президент на страната ни...
Най-малкото, когато чуе химна на България склонява глава, застава прав и мирно слуша. Това е от моя гледна точка.
Една ситуация преди седмица ме изуми, не съм и предполагала, че може да чуя такива слова.
Средностатическа жена на около 30 и няколко години, изглеждаща добре, имаща себе си за интелигентна, бизнес дама. На пръв поглед прави много добро впечатление.
Тя има малко дете на 5-6 години.
В детската градина на детенцето е имало тържество. Госпожите са пуснали химна на България на хлапетата. 

Та, тази дама гледа клип от забавата в детската- малчуганите стоят мирно, звучи химна, след това пляскат.
Майката е възмутена:
- Как ще пускат химна на децата? Вместо да пуснат някоя детска песничка?! Не искам моето дете да слуша химна, как ще го учат на това? 
Хората около дамата обясняват, че няма лошо, нали трябва да си партиот. Децата от малки да ги учат. Тя:
- Аз не съм патриот, и не искам  моето дете да е патриот. Не искам да слуша химна! 

Така и не можах да си обясня тази ситуация. Дамата иначе е много възпитана и ерудирана, но аз останах шокирана от реакцията й. Не искам да я съдя за нейните разбирания в никакъв случай. Просто споделям с Вас.

А сеге нека оттдадем почит на химна...Мирно!













Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3523930
Постинги: 1093
Коментари: 2386
Гласове: 1832