Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2019 19:45 - Дамян Дамянов -Любов
Автор: havefun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 358 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 16.10.2019 10:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Догдето пясъкът е още топъл

и още чист от кални ходила,

дордето още с дивия си ропот

човешката тълпа не е дошла.

Дордето ни звездите, ни луната

не са отворили очи над нас,

ела любов! Ела със ония вятър,

в които скрит те чакам аз.

В една огромна фуния ще потъна

лицата ни нощта ще окраде,

безименна ще бъде любовта ни!

Недей ме пита кои съм, откъде!

Не ще ти кажа нищо! Аз съм тайна,

какво си ти… ти — любовта.

И ще сме една безкрайност

и продължение на вечността.

Ела любов! Побързай! Време няма!

Ела преди да стане светло вън,

за да не разбера, че си измама,

че ти не съществуваш, че си сън!

Край



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3519450
Постинги: 1093
Коментари: 2386
Гласове: 1832