Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2019 19:40 - Имам нужда от прости моменти със сложен човек
Автор: havefun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 428 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Когато бях малка си мислех, че да имаш човек до себе си, означава да има до кого да се будиш. Да има кой да ти изпраща сутрешни съобщения. Някой, с който да излизаш на ресторант, да ходиш на театър и кино, да пътуваш. Когато бях малка си мислех, че това да имаш човек до себе си означава да имаш всичко. Да му даваш цялото си време и внимание.

Когато пораснах разбрах, че не е точно така. Когато пораснах разбрах, че тези неща не са важни. Не са ценни. Когато пораснах разбрах, че нуждите ми са съвсем прости и хвърковати. Стига ми да знам, че го има - не физически, а със сърцето си. Стига ми да знам, че живее живота си по начина, по който той иска и намира за правилен. Че е себе си и прави нещата, които обича - макар те не винаги да са и моите неща. Това ме прави щастлива и дава простор на моя полет също. Стига ми да знам, че където и да се намира ще бъде тук, за да ме хване, ако падам. Ще бъде най-големият ми фен, най-големият критик, най-силното вдъхновение, най-сигурната опора. Ще бъде мек с тишината ми и строг, когато губя контрол.

Когато пораснах разбрах, че имам нужда от прости моменти със сложен човек - да има винаги какво да си взимам и какво да му давам.

Взето от ФБ




Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3539465
Постинги: 1094
Коментари: 2386
Гласове: 1833