Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2020 14:48 - МИРО - ВЪРХА НА ПЛАНИНАТА
Автор: havefun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 369 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 09.02.2020 14:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Текст: Миро - Върха на планината     Гледаш ли към мен,
аз оставам с теб.
Близко и далеч,
отвъд безкрая.
Някъде напред там където,
пазя най-доброто за накрая.

Искам да те видя,
как ме търсиш в творбата.
Да те водя в тъмнината, за ръката.

Припев:
Гледаш ли към мен,
аз оставам с теб
Близко и далеч,
отвъд безкрая.
Ще запазя най-доброто за накрая.
Сърцето ми с твоето сплотено е.
във вярност, която ще остане цяла вечност.
И всеки път погледнеш ли върха на планината.
Ще бъда знам, че ще ме чакаш


Гледаш ли към мен
имаш ме...
От върха, на планината.
през реките с долини в мрачна сянка.

Припев:
Гледаш ли към мен,
аз оставам с теб
Близко и далеч,
отвъд безкрая
Ще запазя най-доброто за накрая.
Сърцето ми с твоето сплотено е.
във верност, която ще остане цяла вечност.
И всеки път погледнеш ли върха на планината.
Ще бъда знам, че ще ме чакаш





Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3539534
Постинги: 1094
Коментари: 2386
Гласове: 1833