Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2013 23:25 - Mixalis Xatzigiannis - De fevgo / П Р Е В О Д /
Автор: havefun Категория: Музика   
Прочетен: Коментари: Гласове:
1

Последна промяна: 27.06.2013 23:52


 Den fevgo
Tha mino oli nixta stin porta sou
Tha mino oli nixta sta skalia
Ta asteria tha paro agkalia
Tha leo to onoma sou siga

Den fevgo
Oso ki an thes De fevgo
Ki as erthi xeimonas ke vroxi
Ta vradia tha pagoni i psixi
O ilios tha keei to proi.

Gia panta tha meino an rotas
Gia panta tha mai edo na me kitas
Gia panta edo einai to kormi, edo einai i zoi
Den fevgo an de figoume mazi.

Den fevgo
Tha mino oli nixta stin porta sou
Tha mino na se akouo na milas
Me filous se niotho gelas,
ma dipla sou eimai opou pas

Gia panta tha meino an rotas
Gia panta tha mai edo na me kitas
Gia panta edo einai to kormi, edo einai i zoi
Den fevgo an de figoume mazп.
Няма да си тръгна
Ще остана цяла нощ пред вратата ти
Ще остана цяла нощ на стълбите.
Звездите ще прегърна.
Ще изричам името ти тихо.

Няма да си тръгна.
Дори и да искаш, няма да си тръгна.
И нека дойде зима и дъжд.
През нощите ще замръзва душата.
Слънцето ще грее сутринта.

Завинаги ще остана ако питаш.
Завинаги ще бъда тук да ме гледаш.
Завинаги тук е тялото, тук е животът.
Няма да си тръгна освен ако заминем заедно.

Няма да си тръгна.
Ще остана цяла нощ пред вратата ти.
Ще остана да те слушам да говориш.
Чувствам с проятели се смееш,
но до теб съм където и да отидеш.

Завинаги ще остана ако питаш.
Завинаги ще бъда тук да ме гледаш.
Завинаги тук е тялото, тук е животът.
Няма да си тръгна освен ако заминем заедно.








Гласувай:



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3523404
Постинги: 1093
Коментари: 2386
Гласове: 1832