Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2019 16:45 - Marina Kiskinova - Един за Друг
Автор: havefun Категория: Музика   
Прочетен: 363 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
текст "Един за друг"песен на Марина Кискинова
Слънца, виждам в твоите очи
ела близо и ме прегърни.
Всичко да забравя
дълга е нощта.
Всичко ще направя
да мога да те задържа.

Будя те с чаша кафе
далече в малко градче.
Чуваш ли как бие
сърцето ми за теб?
Галя те с бяло перце
усмихва се твоето лице.
Чуваш ли как бие
сърцето ми за теб?

[Припев:]
Сляти в едно, във всеки изгрев нов.
Имам отговор, точно какво е любов.
Един за друг, един за друг
създадени сме с теб.
Един до друг, един до друг
оставаме с теб.

Мечта е да бъда тук до теб
съдба, а не въпрос на късмет.
Аз ще полудявам
ако те няма тук.
Аз не си представям
живота си с някой друг.

Будя те с чаша кафе
далече в малко градче.
Чуваш ли как бие
сърцето ми за теб?
Галя те с бяло перце
усмихва се твоето лице.
Чуваш ли как бие
сърцето ми за теб?

[Припев:]
Сляти в едно, във всеки изгрев нов.
Имам отговор, точно какво е любов.
Един за друг, един за друг
създадени сме с теб.
Един до друг, един до друг
оставаме с теб. 




Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3523351
Постинги: 1093
Коментари: 2386
Гласове: 1832