Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2007 21:58 - Из дневника на една учителка
Автор: havefun Категория: Забавление   
Прочетен: 1636 Коментари: 0 Гласове:
0



Понеделник:

Изхождайки от теоремата на Питагор,че сборът от квадратите на катетите е равен на квадрата на хипотенузата в правоъгълният триъгълник,днес начертах стотици триъгълници.Разглеждах ги във всевъзможни посоки,но така и не открих нито един квадрат.Стигнах до извода,че Питагор не е никакъв учен,а просто един шарлатанин с болен мозък,тровещ с лъжи невежите.

Вторник:

Днес съм изключително щастлива!Отдавна съм забелязала,че успехът на учениците ми расте правопропорционално на интелекта ми.Много се зарадвах като открих сред всички двойки в дневника една тройка.Най-сетне!

Сряда:

Днес започнах диетата.За да постигна по-бърз ефект,смятам да приложа формулата за съкратено умножение.Ще умножа значително храната, за да съкратя множеството си излишни килограми.Умирам от кеф,като си представя колко готина ще съм след месец!

Четвъртък:

Днес с колегата по биология спорихме на тема "еволюцията".Той твърди,че хората са произлезли от приматите,но аз не съм съгласна.Съдейки по себе си,смятам,че маймуната е произлязла от човека.

Петък:

Тази сутрин дадох маса пари за снимки,а резултата е потресаващ.Имам чуството,че фотографа не е снимал мен,а някоя стара,мръсна метла.Поглеждам в огледалото,поглеждам метлата,гледам и снимката и все по-объркана ставам.Или аз не мога да открия разликата между мен и метлата,или фотографа има проблеми със зрението.

Събота:

Днес е изключителен ден!Запознах се със страхотен мъж,работи като психиатър и е страшно красив.Покани ме на вечеря.Трябва да го впечетля!Ще помоля колежката по химия да ми направи изумяваща прическа.направо ще го шашна!

Неделя:

Срещата с психиатъра мина блестящо.Мисля,че и той е влюбен в мен.На седмото небе съм от щастие!Той иска да се видим отново!И не само това.Каза,че иска в близките няколко години да се срещаме всеки ден в кабинета му.Сигурна съм,че го впечетлих.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3523558
Постинги: 1093
Коментари: 2386
Гласове: 1832