Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2012 20:36 - Мъдростите на Ал Бънди
Автор: havefun Категория: Забавление   
Прочетен: 1087 Коментари: 0 Гласове:
0



    Мъдростите на Ал Бънди   image

 

Защо харесваме Ал Бънди ли? Защото за някои той може и да не е пример за идеалния съпруг, баща и приятел, но поне е гениален и дяволски добър в едно – в простотията си! Качество, което напоследък срещаме все по-рядко.

 

Бъд: Татко, правих секс в библиотеката… Ал: Браво сине! (стисва му ръката за поздрав) Коя е щастливката? Бъд: В момента я държиш….

 

 

“Каквото и желание да има жената, то се свежда винаги до мъжа. “

 

“Пег, аз и основите на къщата вече не можем да понасяме майка ти. ”

 

 

“Всички ние трябва да живеем с разочарованията си. Аз трябва да спя с моето!”

 

“Червенокоса ли е, не ми я хвали”

 

 

Работя като продавач на обувки, заплатата ми е под минималната, но изобщо не се радвам, че се прибирам вкъщи.”

 

“Пещерните хора са се забавлявали добре – мъжът намира храна, жената я готви, гигантски птеродактил прелита ниско, подгонва жената и тя пада в калта. И всички са се смеели до зори.”

 

“Пег, знаеш че не обичам да увъртам, освен ако не е въже около врата ти.”

 

 

“Не стига брак ами и дете, не стига едно ами две.”

 

“Кели, гаджетата ще идват и ще си отиват, но татко ти винаги ще си остане един. Докато не се хвърли пред преминаващ влак.”

 

 

„Аз съм единсвеният човек, който се буди за да има кошмари … “

„Жена в зеленчука не е на сполука! “


оригинален линк:
http://sveji.net/%D0%B8%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BD%D0%BE/%D0%BC%D1%8A%D0%B4%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%B0%D0%BB-%D0%B1%D1%8A%D0%BD%D0%B4%D0%B8/






Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3523321
Постинги: 1093
Коментари: 2386
Гласове: 1832