Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2013 16:20 - Жена не е подстригвала косата си от 25 години
Автор: havefun Категория: Забавление   
Прочетен: 867 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 28.02.2013 16:20


 Повечето жени искат да имат дълга и здрава коса и правят всичко възможно, за да засилят растежа ѝ. За 47-годишната американка Аша обаче това е истинска мания. Ето защо тя не е подстригвала гривата си през последните 25 години и не възнамерява да го прави скоро, пише Digital Spy.

 


Косата на Аша е с впечатляващата дължина от 6,4 метра. За поддържането ѝ са необходими около 24 опаковки с шампоан месечно. Това обаче по никакъв начин не притеснява американката, тъй като тя е свикнала да полага старателни грижи за своята буйна и гъста грива. 

 

„Това е моето бебче, моята любима, моята корона. Косата ми ме кара да се чувствам уникална и единствена по рода си, жива легенда”, коментира Аша в свое интервю за предаването “My Strange Addiction” по телевизия TLC.

 

„Аз съм черната Рапунцел”, добавя още американката, допълвайки, че дори говори с косата си, гали я и я целува. 




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3539017
Постинги: 1094
Коментари: 2386
Гласове: 1833