Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2013 23:32 - Пет важни житейски урока,които всеки човек трябва да прочете! 1/5
Автор: havefun Категория: Други   
Прочетен: 1213 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 21.01.2013 15:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

Първи житейски урок -чистачката 

По време на втория ми месец в колежа, професорът ни реши да ни направи кратък тест. Аз бях съвестен ученик и отговорих бързо на въпросите, докато не прочетох последния:

 

„Как е малкото име на жената, която чисти училището?”

 

 

Със сигурност това беше някаква шега. Бях виждал чистачката няколко пъти… беше висока, около 50 годишна, но как бих могъл да знам името й? 

 

Предадох си листа, без да отговарям на последния въпрос. Точно преди часът да свърши, един ученик попита дали последният въпрос ще окаже влияние на оценката ни от теста.

 

„Със сигурност,” отговори професорът. „Във вашата кариера ще срещате много хора. Всички те са важни. Те заслужават вашето внимание и грижа, дори всичко, което можете да направите е да им се усмихнете и да кажете „здравей”.

 

Никога не забравих този урок. Освен това научих името й – Дороти.




Гласувай:
7



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3538651
Постинги: 1094
Коментари: 2386
Гласове: 1833