Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2015 14:53 - Послание към Васил Левски
Автор: havefun Категория: Други   
Прочетен: 1353 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

Събуждам се. Усещам смрад. В тинята заровен ад.

Няма как да изплувам на повърхността. Отлетя моята

звезда, която ме пази. Сега тя ме мрази. Предадох я аз.

Крещя безпомощен с пълен глас.Не ме чува

никой на дъното тук. Ще ми се да съм някой друг.

Ах, как искам времето назад да върна,искам

всичко да преобърна. Аз съм срам за теб.

Ах, да беше жив, щеше да се отречеш от нас.

В какво се превърнахме ние?!Грабим, разрушаваме

 всичко. Деца млатят старци, полицаи бият граждани.

Управниците си мълчат - само мангизи крадат.

А нас ни мачкат,тъпчат. Борим се ден за ден,

да имаме хляб и сол да ядем. Работим за нищожни

пари, за да купуваме нискокачествени храни.

Никой за нас нехае. А ти се бори,даде живота си,

за да съществуваме ние.  Кой това го оценява

и тебе уважава? Малцина! А тези малцина

нямат право да говорят. Ако проговорят,

устите им бързо ще затворят.  Ако убиеш човек,

ще ти се размине, щом имаш чек. Тъжно,жално

ми е. Ако гледаш от небето,ще  проклинаш

нас в небитието. И всичко постарому

 продължава.  Държавата ни унижава.

Има ли някой да ни избави от това

положение по-страшно и от турското заточение?!

 

 image

 




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3523196
Постинги: 1093
Коментари: 2386
Гласове: 1832