Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2015 17:22 - "Завърших висше, а сега накъде? (В търсене на работа)" част 4
Автор: havefun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1271 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 29.07.2015 17:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Здравейте, приятели!!!
Вчера ден бях на поредното (и последното) интервю в една известна компания в България, една от най-известните, всеки я знае. Но няма да правя реклама. Интервюто мина малко напрегнато, притесних се, изтърсих някоя и друга глупост. :D Е, не е било чак толкова фатално. Предишната кандидатка беше дошла с впит и шарен клин.... :D Е, всеки сам преценява за себе си. По-късно същия ден ми се обадиха, че съм одобрена за стажа. И днес си вадих документи, за да започна. Като цяло съм доволна. Стажът е няколко месеца, платен е. Сферата на дейност ми е интересна, макар че е далеч от моята специалност. :) Оттук нататък си желая само успех! Ще стажувам, пък след това може и да ме наемат на постоянен договор. :)
Та, вече направих първата крачка. Изхабих доста неври в четене на обяви, чакане, търсене на адреси... търпение, упоритост и амбиция, а и желание му е майката! 
Понеделник- първи работен ден!!! Стискайте палции! :Р



Гласувай:
4



1. amor - ...
29.07.2015 17:46
jelaq ti uspeh :*
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3538755
Постинги: 1094
Коментари: 2386
Гласове: 1833