Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2015 13:09 - Известни реплики от филми на врачански
Автор: havefun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2070 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

image

Бацета и бацки, врачанскиот фолклор е толкова могъщ, че го вкарахме у световното кино. Демек, трансформира’ме известни филмови реплики във врачански стайл. И се получи нещо толкова яко, че напра’о кини чеелите. Те на:

Стефан Данаилов в „Дами канят“: „Ти знаеш ли, че имаш страшни очи?“ – „Тая па к’ви зъркели е отпрала, кат’ разгонен пекинез!“

Терминатор: „I’ll be back!“ – Kaт’ са повърна,’ ти люсна един шамар – ша ти прескочат бушоните !“

Терминатор: „Hasta la vista, baby“. – „Връй пикай, па легай“.

От филма „Вчера:“: „Сега ще видите вие кон боб яде ли!“ – „Ш’та маана един път и ш’ти се вейнат крачолете!“

Дарт Вейдър: „Аз съм твой баща“ – „Спущал съм го на макя ти между филиите!“

Робърт Де Ниро: „Are you talking to me?“ – „K’во ми са дзурепиш?“

Белязания: „Искаш война и ще я получиш“. – „Ше те фанем и ше ти го напнем на заден шморц“.

Кларк Гейбъл: „Честно казано, скъпа, въобще не ми пука“. – „Ич ми не дреме на дедовеца“.

От „Форест Гъмп“: „Бягай, Форест, бягай!“ – „К’во са влачиш като свинско чирво?“

„Бонд. Джеймс Бонд“. – „Цветко. Уки Цветко“.

Осгуд от „Някои го предпочитат горещо“: „Е, никой не е съвършен.“ – „На вързано куче ‘леб не мога да дам“.

„Хюстън, имаме проблем!“ – „Хюстън, увиснааме като м*де у сАдрани гащи!“




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. erato7 - Смях се от сърце! Много колоритен ...
27.09.2015 13:29
Смях се от сърце!
Много колоритен е врачанският диалект!:)

Как мина изпитът?
цитирай
2. havefun - Смях се от сърце! Много колоритен ...
27.09.2015 23:08
erato7 написа:
Смях се от сърце!
Много колоритен е врачанският диалект!:)

Как мина изпитът?

Добре мина според мен. Резултатите ще разбера другата седмица. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3539022
Постинги: 1094
Коментари: 2386
Гласове: 1833