Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2015 17:12 - Неподражаемите шеги на Чандлър от „Приятели“
Автор: havefun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 813 Коментари: 0 Гласове:
1



image

Всеки герой от сериала „Приятели“ има своя характерна черта, а у Чандлър, без съмнение, е неговото остроумие. Околните невинаги оценяват саркастичните вметки на мистър Бинг по достойнство, но за феновете на сериала шегите на Чандлър са се превърнали в любими. Представяме ви колекция от най-добрите лафове на Чабдлър, без които ситкомът нямаше да бъде същият:

– Какво да правим? Какво да правим?
– Помисли какво бихме направили, ако имахме мозък…

– Камерите прибавят килограми!
– Значи са те снимали много камери!

– Е, момчета! Трябва да тръгвам на работа. Ако не въведа данните навреме… никой няма да забележи.

– Напред, приятелю! Скочи от скалата, погледни дулото на пистолета, пикай срещу вятъра!
– Джо, уверявам те, ако ми опрат дуло на пистолет, ще започна да пикая на всички страни.

– Странна работа: Доналд Дък не носи панталони но излизайки от банята, е с хавлия… Питам се защо?

– Чандлър, имаш страхотни косми!
– Благодаря, сам си ги отгледах!

– Никой не знае кое е по-болезнено: да родиш дете или да те сритат в топките… Защото никой човек на света не е изпитал нито едното, нито другото.

Рейчъл: „Разбрахме се, никакви счетоводители, никакви юристи. Ненавиждам мъже със скучни професии.“
Чандлър: „А какъв бе Рос – дресировчик на лъвове?“

Рос: „Тази година ще бъда щастлив, ще направя сам себе си щастлив“.
Чандлър: „Да излезем от стаята ли или какво?“

Джанис: „Колко е малък светът“.
Чандлър: „И въпреки това все още не съм се срещал с Бьорк“.

– А какво ти казаха в застрахователната компания?
– Казаха ми „У вас нищо не е застраховано, престанете да звъните!“

– Това е сайтът, в който се запознахме – музея Гугенхайм. Тя харесва живопис, а на мен ми е смешна фамилията.

Джоуи: „Кой ми открадна сандвича?“
Чандлър: „Полицията какво каза?“

– И кой кого заряза?
– Що за въпрос? Разбира се, че аз нея! Тя сериозно си мислеше, че Шопен е столицата на Камбоджа.
– Тя е изперкала. На всеки глупак му е ясно, че столицата на Камбоджа е… ъъъ…
– Разбира се, че не е Шопен.

Джоуи: „Естествено, че съм изпил две бири, но… те обичам!“
Чандлър: „А аз само една, така че ти само ми харесваш“.

Рос: „Ще ъ предложа да заживее с мен“.
Чандлър: „Ти сериозно ли?“
Рос: „Че защо не?“
Чандлър: „Защото я познаваш от всичко на всичко 6 седмици. В хладилника имам кутия мляко, с която съм имам по-продължителни отношения!“




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3540697
Постинги: 1094
Коментари: 2386
Гласове: 1833