Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.11.2015 19:42 - "Завърших висше, а сега накъде?" част 5
Автор: havefun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1148 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Приятели, преди време бях започнала да пиша поредица "Завърших висше, а сега накъде? (В търсене на работа)" (линкове към другите части може да откриете на края на този пост:). За 2-3 месеца прекъснах рубриката, но сега отново я продължавам. Нека напомня за какво става въпрос в 4та част:

"Здравейте, приятели!!!
Вчера ден бях на поредното (и последното) интервю в една известна компания в България, една от най-известните, всеки я знае. Но няма да правя реклама. Интервюто мина малко напрегнато, притесних се, изтърсих някоя и друга глупост. :D Е, не е било чак толкова фатално. Предишната кандидатка беше дошла с впит и шарен клин.... :D Е, всеки сам преценява за себе си. По-късно същия ден ми се обадиха, че съм одобрена за стажа. И днес си вадих документи, за да започна. Като цяло съм доволна. Стажът е няколко месеца, платен е. Сферата на дейност ми е интересна, макар че е далеч от моята специалност. :) Оттук нататък си желая само успех! Ще стажувам, пък след това може и да ме наемат на постоянен договор. :)
Та, вече направих първата крачка. Изхабих доста неври в четене на обяви, чакане, търсене на адреси... търпение, упоритост и амбиция, а и желание му е майката! 
Понеделник- първи работен ден!!! Стискайте палции! :Р"

Въпросният стаж беше 2 месеца. Както казах, няма да издавам името на компанията. През тези два месеца трябваше да върша работата, която от години е забатачена. Да кажем така- беше необходимо да актуализирам база данни с много стари имена, адреси и т.н.; да правя графици за екипи; работа с Ексел. Това общо взето. Като цяло беше айляк. Беше ми лесно. Никой не ме е юркал. Работата, която трябваше да правя за 8 часа, аз я оправях за 2-3 (макс 4). Та, тази фирма не предлагаше наемане за постоянно. Просто си търсят стажанти за временна работа. Предполагам занете за какво става въпрос. Обобщено- беше ми приятно, не мога да кажа ангажиращо, не придобих нови знания, малко ненужно :D

Веднага след последния работен ден от стажа в компанията "Х", отидох на първото си интервю за евентуалната ми бъдеща работа. Събеседването мина добре. Бях уверена. Знаех какво говорех. Условията бяха: 
1. работи се от понеделник до петък (като може да се работи и събота един-два пъти месечно)
2. 8 часов работен ден, като смените са от 11 до 20:00 часа, от 9 до 16:00
3. много често се налага да се остава след работо време, примерно час, час и половина по-късно
4. работата е в кол-център на куриерска фирма
5. заплащане 600 лв чисто (+ някакви бонуси за покрити таргети)
6. на ден трябва да имам 200 успешни разговори

Още на същия ден ми се обадиха, че са ме одобрили . Но аз отказах, защото работното време не ми допадаше, продължих да търся работа, да ходя по интервюта...


Следва пордължение.......


Ето и линкове:
част първа: havefun.blog.bg/zabavlenie/2015/07/16/poredica-quot-zavyrshih-visshe-a-sega-nakyde-v-tyrsene-na-ra.1376796

част втора: havefun.blog.bg/zabavlenie/2015/07/22/quot-zavyrshih-visshe-a-sega-nakyde-v-tyrsene-na-rabota-quot.1378107

част трета: havefun.blog.bg/zabavlenie/2015/07/28/quot-zavyrshih-visshe-a-sega-nakyde-v-tyrsene-na-rabota-quot.1379671

част четвърта:havefun.blog.bg/lichni-dnevnici/2015/07/29/quot-zavyrshih-visshe-a-sega-nakyde-v-tyrsene-na-rabota-quot.1379902





Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3537500
Постинги: 1094
Коментари: 2386
Гласове: 1833