Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2016 21:56 - Какво мислите за хора, които нямат библиотека и книги в своя дом?
Автор: havefun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1626 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Helia Nicolova Става ми жал за тях.       Lina Stoycheva Аз не знам за такива хора. Дори и тези, които не четат все пак си слагат по някоя и друга книга, ей така, към декора.     Симеонка Малевска На мен ми става жал, че съм попаднала там. Един преподавател преди години ни каза по време на лекция "Като отидете на гости и видите в секцията само чашки и чинийки работата е ясна...".     Катерина Узунова Не познавам такива.     Никола Киричев А ние к"во мислим.... те да му мислят grin emoticon     Georgi Yordanov Сега излизат на почит електронните книги, тъй че човек може да има много по-голяма библиотека отколкото би събрал в дома си, събрана просто на една флашка wink emoticon     Velin Cho Че и те са хора и че никой не е идеален ...     Da Underdog да го духат     Emil Filipov Да ми харесва това, което излиза от устата на човека ( въпреки че и то може да подведе понякога) за мен е пп-важно от това дали има библиотека...     Snezhina Velcheva Може да са минали на електронни четци. smile emoticon     Stela Naydenova Книгите ми стоят в сандък в спалнята - не обичам да се прашат. Защо трябва да парадираме с това!?
Четящия човек си личи не по броя на книгите в дома му, изложени на показ.
    Нина Янкова Направо им завиждам, че нямат за чистене няколко хиляди тома и им е празно и волно в главите!     Красимира Петрова Ще дам един прост пример със себе си - у дома имам не повече от стотина книги, което е ужасно малко, а те седят в шкафове, за да не се прашат. Обичам книгите ми да са чисти, затова ги държа затворени и не ги използвам като декорация, макар че нищо не седи по-прекрасно от книгата, където и да е. Друг е въпросът, че броят книги, които притежавам на хартиен носител е в пъти по-малък от броя книги, които съм прочела, обичам да заемам книги от библиотеката, както и от приятели, а имам и електронен четец, който е страшно удобен и се побира навсякъде. Изводът - не всичко се вижда от пръв поглед.     Kiril Karamanolev Мисля, че са хора, които нямат библиотека и книги в своя дом.     Елена Константинова вие сте пълни комплексари всичките бубенца heart emoticon. сложете си по первазите на терасите и прозорците книги, да ви видят комшиЙте колко сте начетени heart emoticon и колко сте умни, демек изобщо не сте комплексирани, че сте прости. лекдем ви желая с много обич.     Valeriya Yankova Не е задължително да имаш книги у дома, нали за това са библиотеките.     Daniela Hristova Аз нямам книги.
Когато прочета една книга, я подарявам или давам на друг да я чете.
Така книгата е жива винаги.
Други хора обичат книгите си и предпочитат да ги държат при себе си.
Това е просто различен начин да обичаш книгите.
    Galina Petkova Броят на книгите, които притежаваш не означава нищо. Важно е да ги обичаш, уважаваш и четеш. Има достатъчно библиотеки, които ти предлагат каквото търсиш smile emoticon 
Аз нямам много книги поради много причини, но това не ми пречи да чета.
Даниела Христова heart emoticon 
Много ми харесва това, което правите!
    Сава Сава Що за въпрос? Какво мислите за хора, които нямат баня и вода в своя дом? Или хора, които нямат обувки и поне още един кат дрехи? Спрете.     Niya van Persie В денно време за такива хора си мисля "дали ползва Киндъл или друг четец?"     Катя Йорданова Не мисля за тях.Просто не познавам такива     Ivo Stoyanov А какво мислите за хора които нямат дом ,а книги в душата си?     Villy D. Datzov cant compete       Sotir Evtimov суета сует и всяческая суета. четящи/Вижте превода     Диана Ангелова Преди доста време книгите се купуваха с връзки. Имах една съседка, която купуваше всичко ново, подреждаше си ги в секцията по цвят и големина, а тези книги, които не и "отиваха" ми ги продаваше,,,,,,,     Emil Filipov Всъщност аз най-вероятно не притежавам библиотека каквато си представя момичето  книгите ми са разпръснати из целия апартамент та си е таковало таковата.     Daniela Doneva мисля си за следният цитат на дюма от тримата мускетари " — Не съдете прибързано — казват евангелието и господин кардиналът — отвърна Атос "     Zlatomira Petrova Аз работя с изоставащи ученици.Правим всичко,за да ги научим да четат и да ги спасим от повтаряне на класовете и евентуално зарязване на училището след 16 години (понеже до 16 е задължително и държавата дава детски само,ако детето ходи на училище).Водим ги и в библиотеката.Миналата година една майка отказа да пусне детето си-в дома им имало една книга -да четял нея ,ако му се чете.     Tino Manoleti Не е важно колко книги има човек, важното е какво е прочел и какво е научил от книгите! Иначе хора без книги има навсякъде по света, може да са неграмотни и бедни, но са щастливи по своему! Лично мнение.     Мирослава Чакърова Че са пропуснали ужасно много..... например аромата докато прелистваш поредната книга
..
  Вече не харесвам · Отговор · 1 · 20 мин.   Теменужка Решовска На мен пък ми е интересно, защо някой би задал такъв въпрос. Четящите хора не са някаква свръх-форма на човечеството и не виждам защо трябва да се парадира с четенето, това не е геройство. Същото е с парадирането колко велики майки сме, само защото си гледаме децата!     Alexander Atanasov Всеки има право на избор - да чете или не. Тук сме се събрали хора, които имат интерес към четенето, какво ни интересуват хора, които не четат? Тук такива според мен (почти) няма, не виждам смисъл да ги коментираме.     Мартин Бранимиров това са хора, имащи различни интереси от нас, които сме се събрали в тази група. Всеки със своите си предпочитания.     Ivanka Petrova Petrova Не съдя за хората по това, четат ли, или не. Познавам изключително интересни и интелигентни хора, които не са много по четенето на книги, така да се каже. Познавам и посредствени хора, които доста четат. Познавам и хора, които живеят отнесено в някакъв фиктивен свят на книги, филми, изкуство и от които аз все пак малко мога да науча за живота. Животът не е само четене, макар че четенето може да бъде предпочитана форма на живот - кога за бягство от действителността, кога без идея, кога за придаване на допълнителна себестойност, кога просто за удоволствие...



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3537297
Постинги: 1094
Коментари: 2386
Гласове: 1833