Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2018 14:30 - Щастието е ключът към всичко!
Автор: havefun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 484 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
„Когато бях на 5, майка ми винаги ми казваше, че щастието е ключът към живота. Когато започнах да ходя на училище, ме попитаха какъв искам да стана, като порасна. Аз написах „щастлив“. Казаха ми, че не съм разбрал въпроса. Аз им казах, че не са разбрали живота.“  (Джон Ленън)


Джон Ленън (1940 – 1980 г.) е музикант, текстописец, общественик, художник, актьор и писател, една от най-влиятелните и популярни личности в поп културата на XX век. Придобива световна известност като член и водеща фигура в рок формацията Бийтълс.

  image



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3522999
Постинги: 1093
Коментари: 2386
Гласове: 1832