Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2018 14:36 - За грешките и изборите...
Автор: havefun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 624 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 02.08.2018 15:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Толкова много пъти съм си казвала"сгреших". И още толкова - "ако не бях направила това, сега щеше да бъде друго" или "ако бях помислила преди да кажа това, сега нямаше да сме скарани". Или някой друг да ти каже грешиш като правиш това така, или ако изобщо правиш нещо според някой, който мисли че грешиш, или че правиш нещо нередно и ти лепват етикет "лъжец", "грубиян", и т.н.

Може ли някой да каже кое е грешно и кое не? Според кого и какви критерии? Могат ли грешките да бъдат степенувани като грешно, по - грешно, най - грешно, хипер грешно или грешчица???? Според мен е същото като да кажеш "малко съм бременна", т.е. грешка или не, тя е резултат от някакво действие. Действието е продиктувано от възможността ни да избираме. Няма правилен или грешен избор, има само резултати от тях. И тези резултати са част от нашия опит, уроци, които осмисляме и никой друг няма право да съди. Защото хората обичат да правят най-много това - да се месят в чуждия живот, вместо да си гледат своя. Защото никой не знае другия през какво е минал или в момента преживява. 
Но в крайна сметка човек може толкова, колкото иска!

Автор: Диляна Д.


Тагове:   грешка,   избор,   грешки,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3539768
Постинги: 1094
Коментари: 2386
Гласове: 1833