Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2019 10:35 - Зомбита. Те са навсякъде край мен....
Автор: havefun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 438 Коментари: 0 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Зомбита. Те са навсякъде край мен. В магазина, в офиса, в метрото, в автобуса.
Зимбита- забили глави в екрана, "прелиствайки" Фейсбук, поредните безсмислици. Стават; кафе, цигара; работа; обяд; лягат.. безмсислен, безумен кръговрат. Лицата им са безизразни, нямат емоция. Ако ги закачиш случайно, бълват омраза и ненавист. Нямат цели, нямат стимул за живот. Те не живеят, те просто съществуват. И така до смъртта. 
Не ми се нрави да живея сред тях. Нямат усмивка на лицето, нямат лъч в себе си, лъч надежда. Не искам да ме зарязят с пошлостта си. Искам да се махна и да избягам от тях. Не ми харесва тук. Живот по график. Не гледам ТВ, не следя новини, не се тревожа как ще с поправя автмобила, защото нямам такъв, не се тревожа за цената на горивата. Не ме вълнуват тези неща. Чувствам се с затвор, тук сред тези същества...Ще избягам! 



Гласувай:
8



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3523533
Постинги: 1093
Коментари: 2386
Гласове: 1832