Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2019 22:49 - Тайната-3 част
Автор: havefun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 376 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Продължение...
ТАЙНАТА НА ЗДРАВЕТО
   Важно е да разберем, че тялото ни е продукт на нашите мисли. Медицинската наука започва да разбира до каква степен естеството на мислите и емоциите определя физическото ни състояние и функциите на тялото ни. В медицината е известен ефектът на плацебото. Както знаем, плацебото не оказва никакво въздействие върху организма, то е захарно хапче или нещо такова. Но вие казвате на пациента, че това е много ефективно лекарство. И става така, че то наистина действа! Може дори да бъде по-ефективно от истинското лекарство, което е необходимо за случая. Така открили, че човешкият ум е най-важният фактор в лечението. Понякога повече, отколкото самото лекарство.
   Ако някой е болен и има възможност да избира дали да изследва какво създава това състояние в ума му или да използва лекарства, ако състоянието е толкова остро, че може да доведе до смърт, тогава, разбира се, е най-разумно да се вземе лекарство, докато се изследва ума. Не трябва да отричаме медицината - всяка форма на лечение си има своето място. Съществува само един поток на изобилие и благополучие и това е поток на чиста положителна енергия. И Вселената, и всичко, което познаваме, е изпълнено само с това изобилие. Нашият свят е основан на доброто и благополучието. Доброто изобилства и преобладава. И когато позволите на този поток да протича в цялата си пълнота, се чувствате прекрасно. А когато го възпирате, не се чувствате добре. Има само един поток - на доброто, на благополучието, който вие допускате или не. А вашите чудесни емоции ви казват какво правите - дали допускате или отблъсквате това взаимодействие.
   Знаете за хора със смъртоносни болести. Помислете за думата dis-ease (болест). На английски тя буквално означава „безпокойство” или „неудобство”. Съществуват хиляди различни диагнози и болести. Те са поради нарушена връзка. Резултат са от едно нещо - Стресът. Ако подавате достатъчно стрес на веригата, достатъчно стрес за цялата система, едно от нейните звена се къса. Физиологията ни създава болестите, за да ни спре, да ни предупреди, че сме в дисбаланс, че не обичаме, че не сме благодарни. Затова сигналите на тялото не са нещо ужасно.
   Често хората питат дали, ако се появи болест в тялото им или някакъв дискомфорт, чрез силата на правилното мислене ще могат да ги победят? Отговорът е твърдо "ДА"!
   Кати Гудман: На 23 ноември ми поставиха диагноза „рак на гърдата”. Но аз твърдо вярвах, дълбоко, от все сърце, че вече съм излекувана. Всеки ден си казвах: „Благодаря Ти за изцелението ми.” Повтарях го непрекъснато. „Благодаря Ти за изцелението ми.” Вярвах в сърцето си, че съм излекувана. Представях си, че никога не съм имала рак. Едно от нещата, които правех, за да оздравея, беше да гледам много комедии. Това е, което правехме - смях, смях, и само смях. Не можехме да си позволим никакъв стрес, защото знаехме, че стресът е едно от най-лошите неща, които можеш да правиш, докато се опитваш да оздравееш.
   От 23 ноември, когато ми откриха рака, до времето, когато бях напълно излекувана, изминаха около 3 месеца. Без радиация или химиотерапия. Ние имаме основна програма, която се нарича „Себеизлекуване”. Получаваш рана, тя заздравява. Получаваш бактериална инфекция, имунната система се заема с бактериите и те излекува. Имунната система е създадена да лекува себе си.

   Болестите не могат да живеят в тяло, което е в здравословно емоционално състояние. Тялото ви изхвърля милиони клетки всяка секунда, но и създава също така милиони нови клетки. Всеки ден части от тялото ви буквално се подменят с нови. При някои по-бързо, при други - по-бавно, но след няколко години имаме чисто ново физическо тяло. Ако имате някаква болест и се фокусирате върху нея, ако говорите на хората за нея, вие създавате още болни клетки. Представете си как живеете в съвършено здраво тяло. Позволете на лекаря да се грижи за болестта. Виждате ли разликата между това, да имате артритни болки и да се чувствате уплашени, и това да имате артритни болки и да чувствате надежда? Разликата между надеждата и страха, е разликата между оздравяването и болестта. Щастливите мисли водят до щастлива биохимия и до щастливо, здраво тяло. Негативните мисли, стресът, оказват лошо влияние върху тялото и мозъка, защото точно мислите и емоциите ни непрекъснато реорганизират, пресъздават тялото ни. Премахнете физиологическия стрес и тялото ще направи това, за което е създадено. Ще се излекува! Виждал съм как бъбреци регенерират, как рак се стопява, зрението се подобрява и се възвръща. Винаги съм казвал, че неизлечимото отвън е излечимо отвътре. Можете да промените живота си и да се излекувате.
   Моята история започна на 10 март 1981. Тя промени изцяло живота ми. Никога няма да забравя този ден. Самолетът ми катастрофира. Бях в болницата напълно парализиран. Гръбначния ми стълб бе счупен, първият и вторият ми прешлени бяха счупени, Рефлексът ми за гълтане не действаше, не можех да преглъщам, дори да пия, диафрагмата ми беше съсипана, не можех да дишам. Единствено можех да мигам. Лекарите казаха, че цял живот ще бъда така. Цял живот щях само да мигам. Така ме виждаха те, но нямаше значение какво мислеха. Важното беше какво мисля АЗ: „До Коледа ще изляза оттук сам!” Видях се като нормален човек, който излиза от болницата. Единственото, което трябваше да правя в болницата, бе да работя в ума си, а щом умът ти е на място, можеш да възстановиш нещата такива, каквито са били.
   Бях закачен за респиратор и казаха, че никога няма да мога да дишам сам, защото диафрагмата ми беше разрушена. Но едно малко гласче ми казваше: „Дишай дълбоко, дишай дълбоко.” И накрая успях без респиратор. Лекарите не можеха да си го обяснят. Не си позволявах да допускам в ума си нищо, което да ме отклони от главната ми цел. Амбицията ми беше за Коледа да изляза от болницата. Това беше целта ми. След осем месеца излязох от болницата - сам, на моите два крака. Те казаха, че е невъзможно. Това е ден, който никога няма да забравя.
   Морис Гудман - човекът-чудо: За хората, които в момента изпитват силни болки, ще кажа: „Ако исках да обобщя живота си и да кажа на хората какво може да направят в живота, бих го обобщил в шест думи: „Човек става това, за което мисли.”

   ТАЙНАТА НА СВЕТА
   По света има много хора, чийто живот зависи от много условия. Те гледат неща, които са прекрасни и казват: „Да, искаме да имаме повече от това, ще гласуваме за това, подкрепяме идеята с време, енергия и пари.” Но те виждат и неща, които не искат. Ужасни неща, които не искат да преживеят, и които не искат и други хора да преживяват. Тогава казват: „Трябва да направим нещо, за да премахнем тези неща”. Но те не осъзнават, че докато се борят срещу НЕ-желаното, те му прибавят сила! В този свят има война срещу бедността, срещу рака, срещу тинейджърската бременност, тероризма, насилието, престъпността. Споменахме ли тероризма? И колкото повече се бунтуваме срещу злото, толкова по зле става, защото не можете просто да кажете „НЕ” и да махнете нещо, викайки „НЕ!” Законът за привличането го усилва.
   Карл Юнг (1875 - 1961): Това, на което се съпротивляваш, продължава да съществува. Защото вие се съпротивлявате срещу него, казвате: „Не искам това, защото ме кара да се чувствам така, както се чувствам сега.” Вие просто излъчвате тази много силна емоция: „Ах, как не го искам това чувство!”, и то е там, то препуска към вас. Знаете ли, че движенията против войната създават повече войни? Движенията срещу наркотиците създават повече наркотици. Защото се фокусираме върху това, което не искаме - наркотиците.
   Хората питат: „Но ако проблемът наистина съществува, не трябва ли да му обръщаме внимание?” Все едно те казват: „Понеже някой е фокусирал вниманието си върху нещо, което не е искал, достатъчно дълго, за да го прояви в живота си, то и аз трябва да направя същото.” Не виждаме особена логика в тази мисъл. Майка Тереза е била права, когато е казала: „Няма да участвам в движение против Войната! Ако правите демонстрация за Мир, поканете ме!” Тя е знаела, тя е разбирала Тайната. И вижте какво е дала на света.
   Хейл Дуоскин - писател: Затова ако сте против войните, бъдете ЗА мира! Ако сте против глада, бъдете ЗА това, хората да имат достатъчно храна. Ако сте против някой политик, бъдете ЗА неговия съперник. Често изборите са в полза на този, срещу когото хората са най-силно настроени, защото той получава цялата енергия и внимание. Вие трябва да се фокусирате върху това, което искате, а не върху това, което не искате. Добре е да знаете какво не искате, защото това ви помага да си кажете: „Ето това искам!”, но факт е, че колкото повече говорите за това, което не искате или колко лошо е то, четете за него непрекъснато и повтаряте, че е ужасно, вие го усилвате още повече!
   Много пъти хората ми казват: „Е, Джеймс, нали трябва да бъда информиран.” Може би трябва да бъдете информирани. Но не трябва да се вживявате. Научете се да бъдете спокойни, да отклоните вниманието си от това, което не искате и емоционалния заряд около него. Насочете вниманието си към това, което искате да изпитате. Бих казал, че когато гласът и образът отвътре станат по-дълбоки, по-ясни и силни от мненията отвън, вие сте овладели живота си! Не сте дошли на този свят, за да се опитвате да го направите такъв, какъвто на вас не ви се ще. Вие сте тук да създадете около вас такъв свят, какъвто сами си изберете като позволите на света, който другите си избират, също да съществува.
   Един въпрос, който ми задават почти винаги, и за който вероятно се сещате сега и вие, е: Ако всеки използва Тайната и взима Вселената за каталог, няма ли да се свърши „стоката”? Няма ли банката да се разори, ако всеки се юрне? Хубавото при използването на Тайната е, че има повече от достатъчно за всички! Съществува една голяма лъжа, която действа като вирус в умовете на хората! И тази лъжа е, че няма достатъчно блага за всички, че има недостиг, че ресурсите са ограничени и не достигат. Тази лъжа е държала хората в страх, алчност, скъперничество и тези мисли на страх, оскъдица, алчност и скъперничество са били техният живот. Така светът е взел едно "кошмарно хапче". А истината е, че има повече от достатъчно блага, има повече от достатъчно творчески идеи, повече от достатъчно сила, повече от достатъчно любов, повече от достатъчно радост. Всичко това започва да се изяснява за ума, който е осъзнал своята необятна същност. Всеки велик учител, живял някога на планетата ни, ни е казвал, че животът е създаден за изобилие. И така, като си помислим, че ресурсите се свършват, ние намираме други ресурси за постигане на същата цел. Дори и да казваме, че има недостиг, то е защото не сме се отворили да погледнем всичко около нас.
   Когато всички започнат да живеят от сърце, и да преследват желанията си, не всички искат еднакви неща. Това е красивото... Не всички искаме БМВ-та. Не всички искаме един и същи човек, еднакви преживявания, не всички искаме едни и същи дрехи, не всички искаме...........................................................................................
   ..........................................................................................................................................
   ..........................................................................................................................................
   ..........................................................................................................................................
   (попълнете празното място с вашите желания)
   Има предостатъчно за всички! Ако повярвате в това, ако го видите и действате с това разбиране, ще материализирате предостатъчно от всичко! Това е истината. Оставете разнообразието на реалността да ви вълнува, докато избирате от нея нещата, които искате. И когато видите нещо, което искате да бъде ваше преживяване, помислете за него, намерете отговарящото му чувство, вникнете в него, говорете за него, пишете за него. Направете го ваша реалност, като станете негово подобие.
   А щом виждате неща, които не искате да преживеете, не говорете за тях, не пишете за тях. Не участвайте в групи, които се тревожат за тях. Не се борете срещу тях. Постарайте се да ги игнорирате. Прехвърлете вниманието си далеч от всички неща, които не искате. Насочете цялото си внимание само към нещата, които искате. В миналото повечето лидери не са разбирали важна част от Тайната, че тя трябва да се споделя с другите. Това е най-хубавото време за живот в историята. За пръв път всички имаме възможност за свободен достъп до познанието - ключът към себе си. Като гледаме около нас или дори самите ни тела, виждаме само върха на айсберга. Помислете върху това. Погледнете ръката си - тя изглежда плътна, но не е! Ако я поставите под подходящ микроскоп, ще видите съвкупност от енергия и вибрации. Всичко е направено от едно и също нещо, независимо дали е ръка, океан, или пък звезда. Всичко е енергия, нека ви помогна да разберете това. Ето ви Вселената, и нашата галактика, и планетата, и хората. Тялото ни е изградено от системи и органи, а те - от клетки, те пък - от молекули, молекулите - от атоми, и накрая - всичко е енергия. Има много нива за изследване.

   ВСИЧКО ВЪВ ВСЕЛЕНАТА Е ЕНЕРГИЯ
   Независимо в кой град живеете, вие имате в тялото си достатъчно потенциална енергия, за да осветите целия град за цяла седмица. Повечето хора се отъждествяват с това ограничено тяло, но вие не сте това тяло. Дори под микрископ вие сте енергийно поле. А какво знаем за енергията? Идете при един квантов физик и го попитайте: „Какво представлява светът?” И той или тя ще ви отговори: „Енергия.” Е, опишете енергията. Тя не може никога да бъде сътворена или унищожена, тя винаги е съществувала и винаги ще съществува, тя е извън всяка форма, възприема различни форми и после отново ги напуска.
   Добре, супер! Идете сега при теолог и попитайте: „Кой е създал Вселената?” И той или тя ще отвърне: „Господ.”
    Опишете ми Господа. Той винаги е съществувал и винаги ще съществува, не може да бъде сътворен или унищожен. Той е това, което е било, е и винаги ще бъде. Той е извън всяка форма, възприема различни форми и после отново ги напуска. Същото описание, просто различна терминология. Ако мислите, че сте само парче месо, което се движи, помислете пак. Вие сте духовно същество, енергийно поле, което действа в по-голямо енергийно поле. Всичко е свързано. Просто не го виждаме. Няма външен и вътрешен свят. Всичко във Вселената е свързано: Тя е единно енергийно поле. Вие сте продължение на енергията на Първоизточника. Вие сте тук, в тези прекрасни тела, но тези тела са ви отвлекли вниманието от това, кой сте в действителност. Вие сте енергията на Първоизточника, вие сте вечни същества, вие сте Божията сила. Вие сте това, което наричате Бог. Според писанията, ние сме образ и подобие на Бога. Можем да кажем, че сме другия начин, по който Вселената се осъзнава. Можем да кажем, че сме безкрайно поле на разкриващи се възможности. Всичко това би било вярно. Всяка религия ви е казвала, че сте създадени по образ и подобие на творческото Начало. Това значи, че имате потенциала и силата на Бог да създадете вашия свят. И вие постоянно го създавате! И може би сте създавали неща, които са прекрасни и достойни за вас, а може би не сте. Въпросът, който искам да обмислите, е дали резултатите в живота ви са такива, каквито искате да бъдат, и дали са достойни за вас? Ако не са, тъкмо сега е моментът да промените това, защото имате силата да го направите.
    Робер Колие (1885 - 1950): Всичката сила идва отвътре и следователно, е под наш контрол.
   Много хора се чувстват жертви в живота и често се обръщат към минали събития. Някои са израснали с родител насилник или в ненормално семейство. И тук искам да вмъкна, че според повечето психолози, почти 85% от семействата са ненормални, така, че вие не сте толкова уникален. Родителите ми бяха алкохолици. Баща ми ме биеше, майка ми се разведе, когато бях на 6 г. От 13 до 18 години бях замесен в улични банди. Претърпях жестока катастрофа с мотоциклет. По едно време бях бездомен в Далас. В Хюстън живях в беднота 15 години. Когато бях дете, имах трудности с ученето и бях смятан за неспособен да се уча. Казваха ми, че никога няма да мога да чета, пиша или общувам; никога да не очаквам, че ще постигна нещо в живота си.
   Това е историята почти на всеки, разказана накратко. И какво от това? Много важно! Истинското, важното нещо, е какво ще направите сега? Какво ще изберете сега? Защото занапред можете да се фокусирате или върху нещастията си, или върху това, което искате. Когато хората се фокусират върху това, което искат, това, което не искат, отпада. Желаната част се разширява, а всичко друго изчезва. Искаме да стигнете до момента, когато ще започнете целенасочено да избирате мислите си когато ще направлявате мислите си съзнателно, когато ще бъдете творец на това, което изживявате. Защото вие сте управител на собствените си мисли.
   Хубавото на Закона за привличането е, че можете да започнете откъдето сте,
   да започнете да мислите, ама наистина да мислите! И щом започнете да генерирате вътрешно усещането за хармония и щастие, Законът на привличането ще започне да ви отвръща. Сега ще започнете да вярвате в най-различни неща, например в това, че от всичко има повече от достатъчно за всички във Вселената, или ще вярвате, че всичко върви добре за вас. Или ще вярвате, че не остарявате, а се подмладявате. Можем да създаваме нещата такива, каквито ги искаме, като използваме Закона за привличането. Можете да се освободите от наследствените модели, културните норми, социалните убеждения, и да докажете веднъж завинаги, че силата във вас е по-голяма от тази в света. Някои от вас ще си помислят: „Е, това е много хубаво, но аз не мога да го направя” или „Тя няма да ме остави да го направя!”, или „Той никога няма да ми даде да го направя!”, или „Нямам достатъчно пари да направя това”, или „Не съм достатъчно силен да го направя”, или... „Не съм достатъчно богат, за да го направя”, или „Не съм..., не съм..., не съм...” Всяко едно „Не съм” е творчески акт!
   Хенри Форд (1863-1947): Дали мислите, че можете, или че не можете, и в двата случая сте прав.
   Има ли ограничения за Закона? - НЕ! Ние сме НЕОГРАНИЧЕНИ същества! Нямаме таван. Способностите, талантите, дарбите и силата, които са дадени на всеки индивид на планетата, са НЕОГРАНИЧЕНИ!

   ТАЙНАТА НА ЖИВОТА
   Нийл Доналд Уолш - писател: Няма черна дъска на небето, на която Бог е написал целите ви, вашата мисия в живота... Няма черна дъска на небето – (казва Нийл Доналд Уолш – хубавец, живял в първата половина на 20 век, който... многоточие...) и там е празно... и всичко, което трябва да направя, е наистина да разбера какво правя тук, защо съм тук... Да намеря тази черна дъска и да разбера какво ми е приготвил Бог. Но тази черна дъска не съществува. Така че вашата цел е такава, каквото вие кажете, че е, мисията ви е мисията, която си поставяте. Животът ви ще е такъв, какъвто го създадете. И никой няма да ви съди, нито сега, нито никога.
   Отне ми много години да схвана това, защото израснах до голяма степен с идеята, че има нещо, което се очаква да направя и смятах, че ако не правя това нещо, Бог няма да е доволен от мен. И когато накрая схванах, че моята главна цел бе да изпитвам радост, тогава започнах да правя само неща, които ме радват. Имам си девиз: „Ако не е забавно, не го прави!” Радост, любов, свобода, щастие, смях. Това е то. И ако изпитвате радост, като седите и медитирате, направете го! Ако обичате да ядете сандвич със салам, яжте го! Когато галя котката си, това ми доставя удоволствие, когато се разхождам сред природата, това ми носи радост. Искам постоянно да се поставям в това състояние на радост. И когато правя нещо, трябва само да имам намерението за това, което искам, и то се появява. Вътрешното щастие е горивото на успеха. Всяко нещо, което те кара да се чувстваш добре, привлича още хубави неща. Вие слушате всичко това сега. Вие привлякохте този филм в живота си и от вас зависи да го приемете и оползотворите. Ако усещате, че това е нещо добро, използвайте го. Ако не е добро, тогава знаете - просто го отхвърлете. Намерете нещо, което ви кара да се чувствате добре, което е в резонанс с вашето сърце. Следвайте блаженството си и Вселената ще отвори врати за вас там, където е имало само стени.
   Джоузеф Кемпбъл (1904 - 1987): Следвайте щастието си.
   Tова са най-добрите думи, изричани някога от човек. Ако можете да следвате щастието си, винаги ще следвате пътеката на богатството и благополучието. Радвайте се на живота заедно с нас. Защото животът е изключителен. Той е невероятно пътешествие. Ще живеете в друга реалност, друг живот. Хората ще ви гледат и ще се питат: „С какво сте по-различни от мен?” Единственото, което е различно, е това, че работите с Тайната. И тогава ще можете да бъдете такива, да правите и да имате такива неща, които хората са смятали невъзможни за вас. Навлизаме в нова ера. Ерата, в която последната граница не е Космосът, както би казал Стар Трек, а УМЪТ.
   Виждам в бъдещето безграничен потенциал. Безгранични възможности! Помнете, човек използва най-много 5% от потенциала на ума си! В резултат на правилно обучение може да се разкрие 100% от този потенциал! Представете си свят, в който хората използват пълния си мисловен и емоционален потенциал. Можем да отидем навсякъде. Да направим всичко. Да постигнем всичко. Представете си всички добри неща, които желаете. Всяка религия ни казва това. Всяка велика философия. Всеки велик лидер. Всички Аватари, които са живели. Върнете се назад и изучете мъдреците. Много от тях ние ви представихме сега. Знаете ли какво? Всички те разбират едно нещо. Те разбират Тайната. Сега и вие я разбрахте! И колкото повече я използвате, толкова повече ще я разбирате. Може би щеше да е по-лесно, ако бяхте чули тези думи в първия ви ден на този свят. Ако ви говорехме това от първия ви ден на този свят, щяхме да ви кажем: Добре дошли на планетата Земя!
   Няма нещо, което да не можете да бъдете, да правите или да имате! Вие сте величествен творец и сте тук заради силното си изрично желание да бъдете тук. Продължавайте напред, мислете за това, което искате, привличайте изживявания, които да ви помогнат да разберете какво искате. И щом веднъж решите, мислете само за това. Повечето време ще събирате данни, които ще ви помогнат да решите какво искате. Но истинската ви работа е да решите какво искате и да се фокусирате върху него! Защото само като се фокусирате върху това, което искате, ще го привлечете! Това е процесът на Творчество. Вярвам че сте велики, че има нещо чудесно във вас. Без значение какво се е случило в живота ви, или стари се мислите. В момента, в който започнете да мислите правилно, това НЕЩО, което е във вас, тази Сила вътре във вас, която е по-велика от света, ще започне да се проявява и ще завладее живота ви. Тя ще ви нахрани, ще ви облече, ще ви води, ще ви закриля. Ще ви насочва, ще подкрепя съществуването ви, ако й позволите това. Това е, което знам със сигурност.

   „Мамо, това ще ти помогне.”
   ЧУВСТВАЙ СЕ ДОБРЕ






Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3539347
Постинги: 1094
Коментари: 2386
Гласове: 1833