Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2019 23:38 - Ще се срещнем някога
Автор: havefun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 454 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 28.10.2019 23:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ЩЕ СЕ СРЕЩНЕМ НЯКОГА  

Животът ще ни срещне някога.
В друг сезон. Или пък в друго време.
В далечен някой паралелен свят,
когато ти ще бъдеш слънцето за мене.
Когато аз ще бъда твоя див копнеж
и най-любовната ти връхна точка.
Когато устните ми с твоите се слеят и
всичко мое с тебе ще започва.
И там ще си вълшебния ми свят и
целият ми дъх по кожата ти росна.
Очите ти - ще са ми нежен необят.
Ръцете ти - вселена от целувките
докоснати, в които ще усещам само теб,
с звездите от въздишки натежали.
Небето ни ще бъде приказно море,
бленуван залез, в който с теб сме се мечтали.
И няма, няма нивга да боли, защото
ще сме двама в истинското време.
В далечен свят. И дъжд не ще вали.
А ти ще бъдеш слънцето за мене!

  Красимир Трифонов /sinoptic/  



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3539147
Постинги: 1094
Коментари: 2386
Гласове: 1833