Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2019 17:53 - ДАЛИ МЕ ТИ ПОЗНА?
Автор: havefun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 302 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ДАЛИ МЕ ТИ ПОЗНА?

И в този сън дали ме ти позна?
Дали усети вятърни ръцете ми?
Или ме чакаше да дойда със дъжда
да чуя как тупти сърцето ти!
А аз валя, спонтанно си валя.
Порой съм нощем, но пък слънце денем
и мисля си, когато дойде тя - нощта,
дали сънят ти с мен ще е обсебен.
Дали във него ще съм пак с крила
и те дали при теб ще отведат ме?
Ти чакаш ли? Изглежда, че заспа.
а моите очи - отново твоя път са.
И в този сън усещаш как шептя.
И как понасям те далеч, отвъд просторите
и сякаш давам и на теб крила
да литнем до луната, да говорим си.
И да те дишам. А ти по мен
свойте сънени прегръдки да оставиш.
И там да съм света ти споделен.
Една целувка трябва. За да го направиш!

Красимир Трифонов /sinoptic /




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3523261
Постинги: 1093
Коментари: 2386
Гласове: 1832