Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.11.2019 12:45 - "По дрехите посрещай, по ума изпращай"- ДА, ама НЕ!
Автор: havefun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 489 Коментари: 1 Гласове:
7

Последна промяна: 08.11.2019 12:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Това се случи преди няколко месеца.
Обикновен следобеден ден. Автобус на градски транспорт.
Почти всички седалки са заети, пътуват правостоящи, но все още не е пълно като дядовата ръкавичка.
На една от спирките се качва дядо- с леко неугледен вид; със стари и износени дрехи; с вехта торбичка. Хората го гледат странно и с пренебрежение, странят от него. 

Идва и моята спирка. Понеже съм с тежка раница, оставена на земята...вдигнах я и понечих да я сложа на гърба си. Дядото ме видя и се приближи към мен, за да ми помогне. 
Погледна ме с искрящи очи, усмихна се! Излъчваше добронамереност и благост!
Благодрих му и аз се усмихнах.
Тоя човек имаше добро сърце. 
Постъпката му силно много ме трогна.
И няма значение как си облечен, колко пари имаш, дали си грамотен....
Душата не ще я познаеш по външния вид на човека.

image







Гласувай:
7



1. krumbelosvet - Кой знай
08.11.2019 13:21
Като сте се навели за раницата, дядото ви е гледал формите като на снимката. И очите му са заискрили. Старите коцкари са благи и големи кавалери...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3541195
Постинги: 1094
Коментари: 2386
Гласове: 1833