Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2019 16:29 - ШЕПТЯ ЛИ ТЕ?
Автор: havefun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 384 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ШЕПТЯ ЛИ ТЕ?

Шептя ли те? Шептя!
И пак в съня си ли го правя?
Сърцето ми? То как туптя?
Препускаше ли до забрава?
А устните ми? Те къде?
В косите ти ли спяха свити?
В вълнички кичури - море,
мечтите сякаш търсят скрити.
Ръцете ми? И те по теб!
Прегръщат те и не те пускат.
Един красив любовен плен
със две въздишки - да те чувствам!
Очите ми? Сънуват те.
Потрепват ли? По теб играят?
И пак шептя. Бълнувам те.
Какво е обич - вече зная!

Красимир Трифонов /sinoptic/
снимка - интернет
image



Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3539740
Постинги: 1094
Коментари: 2386
Гласове: 1833