Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2020 22:24 - ПЪТЯТ ДО ТЕБЕ - Блага Димитрова
Автор: havefun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 475 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ПЪТЯТ ДО ТЕБЕ

Дълъг беше моят път до тебе,
търсеше те цял живот почти
и през жадни срещи лъкатуши,
на които идваше не ти.

И догдето стигна твоя поглед,
сенки прекосих и шум нелеп,
но през себе си пропущах само
чисти тонове – заради теб.

Аз изплаках всяка твоя ласка,
браних я преди да се роди,
и отглеждах срещата ни бъдна
търпеливо в своите гърди.

Дълъг беше моят път до тебе,
толкоз дълъг, че когато сам
ти пред мене най-подир застана,
теб познах, но себе си – едвам.

Бях събрала толкова пространства,
тембри, аромати и копнеж,
станала бях толкова безкрайна,
че ти трябваше при мен да спреш.

Дълъг беше моят път до тебе,
а за кратка среща ни събра.
Ако знаех... Щях отново този
дълъг път до теб да избера.
1961, Ваймар

Прочети още на: 
https://www.az-jenata.bg/a/8-svobodno-vreme/30472-nai-krasivite-vdahnoviavashti-i-vazdeistvashti-stihove-na-blaga-dimitrova/



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3539216
Постинги: 1094
Коментари: 2386
Гласове: 1833