Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2020 14:33 - Всеки, който срещате в живота си води своя собствена битка, за която вие нищо не знаете. Затова бъдете мили
Автор: havefun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1028 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Всяка сутрин ставам в 5:00 и към 6:30 си взимам кафе от малката закусвалня до нас. Продавачката е едра жена, с възрожденски мустак и винаги изключително груба. Никога не поздравява и псува доста звучно, ако й дадеш едри пари. Винаги съм мил с нея и пожелавам лек и хубав ден.   Към 7:00 минавам покрай цветарския магазин и виждам доста често мъж да купува цветя и си мисля каква ли щастливка е жена му.   7:30 вече съм в офиса,  където ме посреща портиера с най-топлата усмивка на света и винаги ме заговаря. Той е от тези хора, дето винаги търсят слушател и трудно можеш да се измъкнеш от капана на словата му. Досаден е и всички го подминават с думите "Не сега чичо Стефчо, че бързам ". Аз не бързам, винаги съм по-рано на работа, за да говоря с него (да слушам по-скоро) поне 15 мин.   8:00 вече съм на бюрото си, където колегите ми, звучно се подиграват на Тенчо. Той е пълничък и нека кажем, не много приятен външно, но е адски сърцат човек и винаги отвръщат на бъзиците срещу него с усмивка.   Костадин един от най- успелите във фирмата,  носи кафе и с усмивка поздравява всеки. Като винаги се говори зад гърба му, че е натегач и мазник, но всеки се радва на кафето, което носи.   12:00 имам обедна почивка и винаги обядвам с Алекс. Може би, най-красивото човешко същество на земята, но и най-мълчаливото. Аз говоря, а тя все ме гледа с едни големи и красиви очи и се усмихва леко. Каня я на среща вече, за 10-ти път, а тя винаги намира причина да ми откаже.   Жената от закусвалнята работи на три места, като е самотна майка на 3 прекрасни деца от, които две учат висше, а другото е пълен отличник в 10-ти клас. Живота й не е лесен и за това не винаги е мила.   Мъжа с цветята е влюбен в продавачката от магазина и затова често й купува такива.   Чичо Стефчо е на 67г. и живе сам цял живот . Може би не е имал късмет да създаде семейството, поради някаква причина, но храни кучета и котки пред блока, както и живее с две котки и куче.   Пълничкия, грозноват и сърцат колега има прекрасна дъщеря, а жена му...о, жена му е толкова красива, че е от тези, дето ще си счупиш врата да гледаш след нея.   Костадин загуби жена си в катастрофа и изцяло се е отдал на работата, защото има две деца, за които трябва да осигури бъдеще.   Алекс ме харесва, но просто някога е вярвала прекалено много на сладкодумци като мен.   "Всеки, който срещате в живота си води своя собствена битка, за която вие нищо не знаете. Затова бъдете мили".   Софрони Карадиев



Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3539035
Постинги: 1094
Коментари: 2386
Гласове: 1833