Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2020 14:06 - Назад, назад, моме Калино (че съм под карантина)
Автор: havefun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 389 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Назад, назад, моме Калино (че съм под карантина)

- Назад, назад, моме Калино,
не мой да одиш подир мен,
че ке бида от щаба глобен,
че у назе има карантина,
неке можеш я премина,
без тест и кръвна картина!

- Ке си извадам декларация
и пак при тебе ке дойдам,
полиция ке прелитам,
Генерала неке питам,
за хартия ке се бия,
ръцете ке си мия,
и в болница ке ида,
вечно твоя ке бида!

- Назад, назад, моме Калино
не мой да одиш подир мен,
че ке бида от вирус заразен,
че у назе има тежка зараза,
неке може дома да влаза,
че у назе секи е с маска,
неке видиш мъжка ласка!

- Ке се престорам на лекар,
ако требе на аптекар
и пак при тебе ке дойдам,
ваксина ке открия,
с вирус ке се бия
мен ке си затрия...
...и чак до Китай ке ида,
мамицата им да вида,
вечно твоя ке бида!

     



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3540883
Постинги: 1094
Коментари: 2386
Гласове: 1833