Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2021 12:09 - За борбата със себе си и още нещо...
Автор: havefun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 390 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Последните няколко години бяха превратен момент в моя живот. Направих много промени в характера си, навиците си, възприятията ми за живота като цяло. И се получи от само себе си. Не че не съм полагала усилия, но не съм се стремяла към промяна. То сякаш само си дойде (след запознанството ми с един Човек). Имало е моменти, когато ми е било много тежко, защото да водиш борба със себе си и егото си е една от най-трудните битки.
И точно, когато човек се е наперил и си мисли, че много напред с материала, и почти не остават негативни качества за "чистене", му се стоварва нещо ново на главата. Аз не мисля, че съм идеална, но бях оставила на заден план работата, която трябва да продължава със себе си. А то винаги има още и още. НИКОГА човек не може да стане перфектен. Не съм се и стремяла и да бъда.
Имам едно качество (или навик), който си го зная, но сякаш не му обръщах внимание. Сякаш не ми е пречел до този момента. Да упреквам другите, да не влизам в кожата на другите, едва ли не да гледам с насмешка на някои неща. А, може би малко пъти съм се замисляла, че не е редно. Знаех го някъде надълбоко в себе си. Защото мислейки от моята камбанария: "Аз бих направила така", "Аз на твое място еди кво си, еди що си", не се поставях в кожата на другите. Трябва да отпадне думичката "АЗ". 
НО нещата не стоят така- за всяко нещо си има причина (в повечето случаи) и не е редно човек да обсъжда и да се меша в чуждите дела, постъпки. Защото в повечето случаи виждаме само повърхността на нещата, а отдолу, когато се свали обвивката, има други неща, които не знаем. Всяка изплюта негативна (в същото време важи и за позитивната) енергия от нас, остава в пространството и под някаква форма се връща при нас в последствие.
Тия неща ги знаех досега, но някак не ги осъзнавах напълно. От няколко дена насам нещата рязко се преобърнаха. И започнах да мисля, да анализирам всичко това. 
Все още водя борба с егото си, овладявам го и се опитвам да го опитомя.  





Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3523355
Постинги: 1093
Коментари: 2386
Гласове: 1832