Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2015 16:46 - Какво направих за да забременея.. (рецепта)
Автор: lvm Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 584 Коментари: 0 Гласове:
0



Здравейте, момичета!
Активно планирах 1 година и 3 месеца. Основната причина за неуспеха - ановулационен цикъл.
Една жена на работа чу, когато разказвах, че не мога да забраменея. И ето тя дойде при мен и ми казва, ако искаш дете ще ти разкажа какво да направиш и ще забременееш. Тя ми разказа, че й поставили диагнозата "пълно безплодие, взимали й проби от матката, изобщо, казали й, че няма да може да има деца. И един път една гинеколожка на възраст каза на тази жена, че няма такова нещо като пълно безплодие. Ето рецетата, която й сподели с обещанието, че ще има деца, ако го направи:

     1 л лайка
     1 л невен
     1 л дъбови кори
     1 л градински чай (шалфей)
     1 л евкалипт


Цялата тази трева се слага в три литрово шише и го заливате със вряла вода, отстоява до стайна температура. Изцежда се, взима се специална бутилка за напояване - тази течност се въвежда вагинално. След което се взима тампон, напоен с маст на Вишневски (
ВИШНЕВСКИ унгв. 75 гр), слага се във влагалището за през нощта.
Това се прави 10 дена преди цикъла и 10 дена след това. Сексуалният живот мже да не се прекратява.
Правих това и забременях веднага на същия цикъл. Разбира се, бях в отчаяние, но въпреки това, като неглупав човек, не си слагах тампоните без предварително да анализирам защо.
С травите е ясно, те дизенфекцират, нормализират флората, лекуват ерозиите и т.н. Ако прочетет инструкцията на мастта на Вишневски, ще видите, че може да се маже даже на отворени рани, а от това следва, че няма да е вредна при всички случаи. Нали пак е дезинфекция.
Още когато си слагах тампона усещах топлина низко в областта на матката. Не знам дали е от тревата или мастта, или всичко в комплексно, но ефекта бе греещ, а значи - кръвообращението се подобри. Разбира се, миризмата на тази маст не е огромно щастие, не е особено приятно, но бях готова на всичко.
Мъжът ми се отнесе към това с разбиране и хумор, нежно ме наричаше  "миризливка", и тази миризма не уби желанието му за секс (или добре го скриваше). В допълнение пих градински чай (шалфей) - той се прилага за ускоряване на растежа на фоликула и ендометриума в първата фаза на цикъла. За подобряване работата на яйчниците. Може да се взема до 3я месец без прекъсване. Но по-добре да се започне веднага след края на М. и преди овулацията. Листата на градинския чай се приготвят по следният начин: 1 л. на чаша вряла вода, отстоява 15 мин. Изцежда се. Приема се по 1/3 - 1/4 чаша 20 мин преди ядене 3-4 пъти на ден.
Всеки ден се прави нова порция. Плюс 3 таблетки фолиева киселина и 2 вит.Е.
Момичета, в никакъв случай не призовавам да прави същото, просто разказвам историята си.
Даже на лекаря си не съм казала за тази маст на Вишневски, просто ме беше срам!
Вярвам, че бремеността ми подари, разбира се, Бог, но все пак вярвам, че чрез описаните по-горе манипулации помогнах на организма си да приеме този Дар.

На всички успех, и не губете надежда, не се  предавайте и вярвайте, че ще успеете!

Анна Александрова




image

image

 



 



Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lvm
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 943141
Постинги: 976
Коментари: 85
Гласове: 1963