Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2012 14:01 - Ну джаз - прекрасна музика за релакс и успокоение
Автор: havefun Категория: Музика   
Прочетен: 1016 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 25.11.2012 14:02











 Спечелих два билета от томбола за GABIN.Това е италианска група, която пее един непознат до вчера за мен стил - джаз. Досега не се бях замисляла дали този стил ми харесва и изобщо не ми беше идвало на ума да пробвам да слушам такава музика. Все пак отидохме във въпросният клуб с една дружка. Очарована опстанах - таказа жива музика, толкова свежест носи, добро нстроение. Прекарах си много добре и станах почитател на ну джазът. :) Ето , по-долу чуйте за какво става въпрос.








Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3523521
Постинги: 1093
Коментари: 2386
Гласове: 1832