Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2013 14:36 - Godsmack - I Stand Alone / превод
Автор: havefun Категория: Музика   
Прочетен: 1337 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 25.04.2013 14:39


I Stand Alone 
Now I"ve told you this once before  You can"t control me  If you try to take me down you"re gonna pay Now I feel your every nothing that you"re doing for me  I"m picking you outa me  you run away 
I stand alone  Inside  I stand alone 
You"re always hiding behind your so called goddess  So what you don"t think that we can see your face  Resurrected back before the final fallen  I"ll never rest until I can make my own way I"m not afraid of fading 
I stand alone  Feeling your sting down inside of me  I"m not dying for it  I stand alone  Everything that I believe is fading  I stand alone  Inside  I stand alone 
And now its my time (now its my time)  It"s my time to dream (my time to dream)  Dream of the sky (dream of the sky)  Make me believe that this place isn"t plagued By the poison in me  Help me decide if my fire will burn out  Before you can breathe  Breathe into me 
I stand alone  Inside  I stand alone  Feeling your sting down inside of me  I"m not dying for it  I stand alone  Everything that I believe is fading  I stand alone  Inside  I stand alone  Inside  I stand alone  Inside  I stand alone  Inside

Аз заставам сам!
Казвал съм ти това и преди – Не можеш да ме контролираш. Ако се опиташ да ме повалиш, ще си платиш. Сега усещам всяко едно НИЩО което правиш за мен, Изтръгвам те от себе си, Бягай !
Аз заставам сам, Вътре в мен Аз заставам сам!
Винаги се криеш зад така наречените ти Богове, И да не мислиш че така не виждане лицето ти? Възкръснал, след като загинах Никога няма да се спра, докато не мога да направя свой собствен път, Не се страхувам, че може да изчезна.
Аз заставам сам, Усещайки болката ти дълбоко в мен, Няма да умра заради нея. Аз заставам сам, Всичко в което вярвам избледнява. Аз заставам сам, Вътре в мен Аз заставам сам!
И сега е моето време (сега е моето време) времето ми да мечтая (моето време да мечтая) да мечтая за небесата (мечти за небесата) накарай ме да повярвам, че това място не е заразено от отровата в мен.. помогни ми да реша ако огънят ми излезе извън мен преди да успееш да си поемеш дъх… вдишай в мен…
Аз заставам сам, Вътре в мен Аз заставам сам! Усещайки болката ти дълбоко в мен, Няма да умра заради нея. Аз заставам сам, Всичко в което вярвам избледнява. Аз заставам сам, Вътре в мен Аз заставам сам! Вътре в мен Аз заставам сам! Вътре в мен Аз заставам сам! Вътре в мен  





Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3537228
Постинги: 1094
Коментари: 2386
Гласове: 1833