Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2014 13:56 - F.R. David - Words don't come easy - превод
Автор: havefun Категория: Музика   
Прочетен: 1385 Коментари: 0 Гласове:
4



 

 

Words Don"t Come Easy 

Words ... don"t come easy to me
how can I find a way
to make you see I love you?
words don"t come easy

Words ... don"t come easy to me
This is the only way
for me to say I love you
words don"t come easy

Well I"m just a music man
melody"s so far my best friend
but my words are coming out wrong
and I ... I reveal my heart to you and
hope that you believe it"s true
.... "cause

Words ... don"t come easy to me
how can I find a way
to make you see I love you?
words don"t come easy

This is just a simple song
that I"ve made for you on my own
There"s no hidden meaning you know
when I ... when I say I love you honey
please believe I really do
.... "cause

Words ... don"t come easy to me
how can I find a way
to make you see I love you?
words don"t come easy

It isn"t easy ... 
words don"t come easy

Words ... don"t come easy to me
how can I find a way 
to make you see I love you?
words don"t come easy

Words ... don"t come easy to me
This is the only way
for me to say I love you
words don"t come easy



  

 

Не Намирам Думи Лесно


Не намирам думи лесно,

как мога да намеря начин,

за да те накарам да видиш, че те обичам

 

Не намирам лесно...


Не намирам думи лесно,

Това е единственият начин

За мен да ти кажа "Обичам те"

 

Не намирам думи лесно...


Ами аз съм просто музикант,

мелодията е мой приятел от толкова много време,

но изричам грешните думи

и аз... Аз разкривам сърцето си пред теб

и се надявам да повярваш, че е истина,

 

...защото


Не намирам думи лесно,

как мога да намеря начин,

за да те накарам да видиш, че те обичам

 

Не намирам думи лесно...


Това е просто песен,
която направих за теб от сърце,
няма скрити намерения, знаеш, 
когато... Когато кажа "Обичам те скъпа",
моля те, повярвай ми, истина е,
...защото

Не намирам думи лесно,

как мога да намеря начин,

за да те накарам да видиш, че те обичам

Не намирам думи лесно...

Не е лесно...

Защото не намирам думи...

Не намирам думи лесно,

как мога да намеря начин,

за да те накарам да видиш, че те обичам

 

Не намирам думи лесно...


Не намирам думи лесно,

Това е единственият начин

за мен да ти кажа "Обичам те"

Не намирам думи лесно...








Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3537917
Постинги: 1094
Коментари: 2386
Гласове: 1833