Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2021 11:35 - Guns N' Roses - This I Love Превод
Автор: havefun Категория: Музика   
Прочетен: 456 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 22.03.2021 11:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Guns N" Roses - This I Love 

Не, не знам защо
тя не би казала "сбогом",
струва ми се,
че го виждах в очите й.
И си помислих, че може и да не е особено умно,
но трябва да продължавам да се опитвам,
защото цялата любов вътре в мен - не мога просто да я отрека,
не мога да оставя всичко да умре!
Сърцето й е точно като моето,
тя събира болката вътре в себе си.
Така че, ако ме питаш защо
тя не би казала "сбогом" -
знам че някъде там вътре
има светлина, още свети ярко
и дори през тъмната нощ, и това тя не може да отрече!
[припев х2]
Ако тя е някъде, близо до мен,
моля Господ, тя да ме чува!
IНяма и няма да има никоя друга, която да ме кара да се чувствам толкова жив!!!
Надявам се, тя никога да не ме напусне!
Моля те, Господи, трябва да ми повярваш -
претърсих цялата вселена и намерих себе си единствено в нейните очи.
А колко много се опитвах
да си втълпя, че всичко това е лъжа,
да гледам как годините си препускат
Състезавайки се с престъплението,
страстта, тя няма да умре в сърцето ми.
[припев х2]
Ако тя е някъде, близо до мен,
моля Господ, тя да ме чува!
IНяма и няма да има никоя друга, която да ме кара да се чувствам толкова жив!!!
Надявам се, тя никога да не ме напусне!
Моля те, Господи, трябва да ми повярваш -
претърсих цялата вселена и намерих себе си единствено в нейните очи.
И не знам защо
тя не би казала "сбогом",
може би, защото
го видях в очите й.
И сега изглежда,
че ще предам духа на гордостта си,
защото никога няма да й кажа "сбогом"!
източник: otkrovenia.com
http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=142945

Guns N" Roses - This I Love Текст And no I don"t know why
She wouldn"t say goodbye
Then it seems that I
I seen it in her eyes
And though it may not be wise
I still have to try
With all the love I have inside, I can"t deny
I just can"t let it die
Her heart"s just like mine
She hold"s the pain inside
So if you ask me why
She wouldn"t say goodbye
I know somewhere inside
There is a special light, still shining bright
And even on the darkest night, she cannot deny
[припев]
So if she"s somewhere near me
I hope to God she hears me
There"s no one else who can ever make me feel I"m so alive
I hope she never leaves me
Please God you must believe me
I"ve searched the universe and found myself within her eyes
Oh mother how I try
To say it"s all a lie
To watch the years go by
Compassions to the crime
Passions that won"t die, in my heart
[припев х2]
So if she"s somewhere near me
I hope to God she hears me
There"s no one else who can ever make me feel I"m so alive
I hope she never leaves me
Please God you must believe me
I"ve searched the universe and found myself within her eyes
And no I don"t why
She wouldn"t say goodbye
It just might be that I
I see it in her eyes
And now it seems that I
Gave up my ghost of pride
I"ll never say goodbye




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3523613
Постинги: 1093
Коментари: 2386
Гласове: 1832