Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2021 12:44 - Ако не е любов, то тогава кажи ми ти какво е...-Solo noi- Toto Cotugno превод
Автор: havefun Категория: Музика   
Прочетен: 518 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 22.03.2021 11:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Тя ми казваше

„Хубаво ми е с теб.”

Тя ми казваше

„Ти си всичко за мен.”

Ако не е любов,

то тогава кажи ми ти какво е.

Заспиваше,

докато се гушкаше в мен.

--

Събуждаше ме

с целувка и кафе

и после си играеше

тук в леглото с мен.

Ако не е любов,

то тогава кажи ми ти какво е.

И после оставаше,

за да си говорим за нас.

Само нас, само нас.

Кажи ми, че ме желаеш.

Само нас, само нас.

Нашето дихание.

Само нас, само нас.

Кажи ми, че никой друг мъж не те е карал

да трептиш така,

както с мен трептиш.

Само нас, само нас.

Планини, ако искаш.

Само нас, само нас.

Зелени поляни, ако искаш.

Само нас, само нас.

Кажи ми, че не можеш

дори минута

без мен.

--

Мразя зората,

сега, когато те няма теб.

Спуска се вечерта,

навлизаш в мен.

Ако това не е болка,

то тогава кажи ми ти какво е.

Още мисля за теб,

но не си с мен.

Само нас, само нас.

Кажи ми, че любов е.

Умът ми къде е?

Само нас, само нас.

Мразя тези чаршафи,

защото с времето

ароматът ти

ще си отиде.

Само нас, само нас.

Планини не искаш.

Само нас, само нас.

Зелени поляни не искаш.

Само нас, само нас.

Казваше ми, че не можеш да останеш

дори минута

без мен.

Само нас, само нас.

Къщата ми не искаш.

Само нас, само нас.

Ще продам всичко, ако искаш.

Само нас, само нас.

Мразя тези чаршафи,

защото с времето

ароматът ти

ще си отиде.

[(Само нас.) (x 2)

Нас, само нас.] [x 2]

Само нас. (x 2)

Нас, само нас, (нас) (x 2).

[Нас, само нас.

(Само нас.) (x 2)] [x 3]

Нас, само нас, (нас) (x 2).

Нас, само нас.






Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3539201
Постинги: 1094
Коментари: 2386
Гласове: 1833