Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2015 10:32 - Мед против хрема и течащ нос! Народна рецепта!
Автор: havefun Категория: Рецепти   
Прочетен: 14720 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 30.09.2015 10:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
Здравейте, приятели! Ще споделя с вас една, изпитана от мен, рецепта против течащ нос. От седмица насам носът ми тече като река. Духам го на 20 мин и е ужасно. Особено, когато съм на работа, трябва да ходя много често до тоалетната. Дразнещо е. Пробвах с едно лекарство като крем. Не се сещам за името, но ми потече кръв от носа след употребата му.
 
Прочетох за народния лек с мед. Много се колебаех дали да опитам. Вчера най-после пробвах.

Ето как се прави: взимате мед (от по-гъстия, качествен). Правите топче от меда (големина 1 см). Слагате по едно топче във всяка ноздра. Става и с клечка за уши (по-удобно е, не се цапате). Та потапяте клечката за уши в меда, след което слагате в носа по малко мед. Лягате за 5-6 минути. Главата е масикално изправена нагоре. Медът се стича и стига до гърлото. Не е болезнено, поне мен не ме боля.


Днес, откакто съм станала, за 4 часа съм си духала носа веднъж. Има много голям ефект. Вече нямам толкова много секрет. Мисля и днес вечерта да направя същата процедура. Казаха ми, че може да се прави в продължение на 7 дни, по 1-2 пъти на ден. Медът прочиства синусите. Пробвайте и вие, ако имате такъв проблем.



Гласувай:
4



1. erato7 - Много полезно! Благодаря!
24.09.2015 23:47
Много полезно!
Благодаря!
цитирай
2. amor - пробвах го
29.09.2015 20:29
мина ми
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3523464
Постинги: 1093
Коментари: 2386
Гласове: 1832