Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2013 23:22 - Най-кофти вариантите да се развие една свалка
Автор: havefun Категория: Забавление   
Прочетен: 2312 Коментари: 2 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Внимавай със заучените реплики при свалка, защото при лошо разпределение на звездите и кофти настроение на дамата, словесните клишета могат, подобно на бумеранг, да се обърнат срещу теб. Виж някои злощастни варианти как може да се развие една свалка и се моли никога да не ти се случат…

imageТой: “Красавице, защо стоиш сама?

Тя: “Защото дойдох да пръдна.”

 

 

 

 

 

 

 

imageТой: “Знаеш ли, че имаш страшни очи?”

Тя: “Знам, че нямам. Затова съм с лещи.”

 

 

 

 

 

 

 

imageТой: “Искаш ли да те повозя на БМВ-то си да видиш как вдига 200 в градско?”

Тя: “Искам, баща ми е катаджия и яко е закъсал с парите.”

 

 

 

 

imageТой: “Не сме ли се виждали някъде?”

Тя: “Така като те гледам, със сигурност не е в магазина за елегантно облекло.”

 

 

 

 

imageТой: “Искаш ли да отидем на някое по-усамотено място… Наш’те са на вилата и тази вечер в нас няма никой.”

Тя: “Ти живееш с ваш’те?!?”

 

 

 

 

 

 

 

imageТой: “Казвали ли са ти, че приличаш на актрисата Порша Де Роси от сериала “Али Макбийл”?”

Тя: “Казвали са ми и наистина си приличаме. И аз съм лесбийка.”

 

 

 

 

 

 

imageТой: “Казвам се Атанас. Атанас значи безсмъртен.”

Тя: “Бях готова да се обзаложа, че не значи готин.”

 

 

 

 

 

 

 

imageТой: “Много си секси. От коя планета падна?”

Тя: “От CRV702 – планетата на жените, обречени да ги заговарят мухльовци.”

 

 

 

 

 

 

imageТой: “Хванах се на бас с приятелите ми, че ще ги черпя по една бира, ако не успея да ти взема телефона.”

Тя: “Като гледам какви шкембета имат, явно често се басираш.”

 

 

 




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. aip55 - Интересен
25.10.2013 07:58
и забавен постинг!
цитирай
2. minevv - ;-)
25.10.2013 10:05
гаднооооооо ;-)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3523303
Постинги: 1093
Коментари: 2386
Гласове: 1832