Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2014 22:35 - Малките неща, които ме направиха щастлива през изминалата седмица :)
Автор: havefun Категория: Забавление   
Прочетен: 1459 Коментари: 2 Гласове:
6

Последна промяна: 17.11.2014 22:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
        Скъпи приятели, все повече осъзнавам, че трябва да се вглеждаме във всичко, което ни се случва и минава през нашия живот. Трябва да обръщаме внимание на малките неща... понякога в тях се крие нашето щастие! Една усмивка от непознат, една подадена ръка, една добра дума "Благодаря" , "Извинявай" или "Моля", един мил комплимент може да докосне душата ви, да озари деня ви и да ви направи щастливи!

Ето малките неща, които ме накараха да се усмихна през изминалата седмица:

1. Карах колело в парка.
image

2. Бях на ексурзия в нашата мила родина и видях нови прасиви места, природа, забележителности и обогатих културата си.
image

3. Видях се с любими хора.
image

4. Пътувах с влак.
image

5. Кондукторката беше изключително любезна и жизнерадостна.
image

6. Докато разчиствах в нас, открих предмети, които ми навяват много хубави спомени.
image

7. Четох любимата си книга.


8. Попаднах в неприятна ситуация, но благодарение на нея се случи нещо добро. :)
image

9. Запознах се с нови хора, които ми раказаха забавни случки от живота си. 
image

10. Изпитах волята си (и все още я изпитвам) и съм силна! :)
image

Помислете и вие за тези дребни неща, които носят позивитизъм. :)




Гласувай:
6


Вълнообразно


1. emi1ts - Благодаря,
18.11.2014 10:07
за споделянето,за доброто ,позитивно настроение!:)
Поздрави!Приятен и усмихнат ден!
цитирай
2. baldwen - Много хубаво и позитивно :)
23.11.2014 21:23
Много хубаво и позитивно :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3523085
Постинги: 1093
Коментари: 2386
Гласове: 1832