Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2015 00:00 - Таванската стая
Автор: havefun Категория: Забавление   
Прочетен: 1124 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 08.07.2015 00:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image

Страх ме е от тая стая на тавана. С полуразглобени, скърчащи стълби, които водят до една стара, потъмняла врата, хванала прах… не искам да се качвам там. Когато случайно мина около стълбите, се правя, че не ги виждам и бързо отминавам, сякаш съм видяла дух. Е, всеки ден се сещам за мрачния тавански килер. А понякога се качвам там. С всяка изкачена стълба, усещам как се превива от болка сърцето ми, свива се на топка и ме моли яростно да не се качвам там. Колкото и да ми се умолява и да ми пада на колене, аз бавно и тежко катеря тези стръмни стълби, за да достигна до малката вратичка и да я отворя. А там на сред нищото на един люлеещ се стол, обвит в мистериозна мъгла ме чака тя- Сянката на миналото. Аз пристъпвам към нея, а тя се обръща и с хитра и блажена  усмивка ме поздравява. Аз плахо сядам на пода до нея, тя протяга ръка към мен, междувременно цялата потъвам в прах, погалва ме по косата и в сумрака започва своята приказка. 




Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3541149
Постинги: 1094
Коментари: 2386
Гласове: 1833