Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2015 19:03 - "Завърших висше, а сега накъде? (В търсене на работа)" част 3
Автор: havefun Категория: Забавление   
Прочетен: 1844 Коментари: 4 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Трета част...
Страхотни интервюта, страхотно нещо! :D
Днес ще пиша набързо, че нямам много време.

1. Ходих на едно интервю в една наша банка. Неплатен стаж 3 месеца. Аз искам да стажувам, за да ме обучават, за да придобия опит. Те ми казаха, че работата е като цяло 8 часа на ден на компютър и се САМООБУЧАВАМ. Нямам ментор, е какъв е този стаж, в който експлоатират труда ми да въвеждам данни, без обучение и наставления? Одобриха ме, отказах.


2. Интервю в един много странен офис, затъмнен, това беше фирма за подбор на персонал. Интервюиращата беше доста неуверена в себе си, четеше въпросите механично от един лист, никакъв респект не всяваше. Не каза дори името на фирмата, за която кандидатствам. Попитах я в какво се състои работата, тя каза, че ще предлагам кредити? Попитах я да даде повече информация, какви кредити? Тя каза това е тайна информация. е що за интервю? Не казват името на компанията, подробности за работата? WTF?


3. Миналата седмица ми се обадиха за стаж в една фирма в сферата на логистиката. Човекът каза да отида там в 16:30. Пътувах 40 минути дотам, пристигнах в 16,20. На вратата ме посрещна една жена, която не знаеше за какво става въпрос. Казах й че съм на интервю, тя вика, че не знае, да изчакам. След 10 мин. дойде една друга служителка, каза че този, който трябва да проведе интервюто не е в офиса и пътува. Все пак му се обадих лично. Той каза, че бил уговорил интервюто с мен в 17,30, а не 16.30 (което няма как да е истина, защото аз си записвам всичко, водя си бележки). Попита ме дали не мога да изчакам 15 мин. Казах ОК. Настаниха ме в кухнята им. Чаках около 30 мин. Обадих му се пак и той каза, че много се извинява, ще закъснее с още 30 мин. (т.е. общо 1 час-30 мин., които съм чакала+ още 30). Аз му благодарих за вниманието и си тръгнах..... 




Гласувай:
5



1. tera - За стажа си има регламет - 200 лева на месец,
29.07.2015 09:47
не че са кой зне какви праи, но не е неплатен.

Колкото до връзките - става и без връзки, поне аз така съм си намирала на 2-3 пъти работа и то с добра, даже много добра заплата. Но май е повече до късмет, връзките са си по-сигрурна работа, а и по-цял свят е така.

Не знам какво предлагаш на пазара, но освен дипломата, ако не знаеш поне един английски на много добро ниво, нямаш кой знае какви шансове. Освен това препоръчвам ти да се насочиш към международни фирми, понеже там спазват Кодекса на труда и те осигуряват както си трябва. Българските фирми са стиснати използвачи, които ще те осигуряват на минимални прагове, а ще очакват да им бачкаш и на сън.
цитирай
2. havefun - не че са кой зне какви праи, но не е ...
29.07.2015 17:24
tera написа:
не че са кой зне какви праи, но не е неплатен.

Колкото до връзките - става и без връзки, поне аз така съм си намирала на 2-3 пъти работа и то с добра, даже много добра заплата. Но май е повече до късмет, връзките са си по-сигрурна работа, а и по-цял свят е така.

Не знам какво предлагаш на пазара, но освен дипломата, ако не знаеш поне един английски на много добро ниво, нямаш кой знае какви шансове. Освен това препоръчвам ти да се насочиш към международни фирми, понеже там спазват Кодекса на труда и те осигуряват както си трябва. Българските фирми са стиснати използвачи, които ще те осигуряват на минимални прагове, а ще очакват да им бачкаш и на сън.

Здравейте! Имам както висше, така и доста добри познания по английски език.
Благодаря за съвета и коментара!
цитирай
3. havefun - Без връзки в тая страна не става. ...
29.07.2015 17:25
kunkata написа:
Без връзки в тая страна не става. Успех!

Здравей, ти какво работиш, с връзки ли се уреди?
цитирай
4. amor - ...
29.07.2015 17:47
stawa i bez vryzki. uspeh momichee
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3542759
Постинги: 1094
Коментари: 2386
Гласове: 1833