Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2019 11:57 - Не съм те търсил, но ти дойде...
Автор: havefun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 494 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 23.10.2019 11:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image


Не съм те търсил, но ти дойде.

Внезапно, неочаквано, случайно...
Като вълна във тихото море;
и всичко стана в миг необичайно.

Не съм те търсил, но ти дойде.
Възбуждащо, нехайно-романтично...
Събудих се в твоите ръце;
и всичко беше истински различно.

Внезапно заживявах във друг живот.
Отново тръгна времето ми спряло...
Намерих те...Намерих те любов -
и всичко пак започна отначало.

Не съм те търсил, но ти дойде.
И в този миг, когато ме погледна -
открих, че искам в моето сърце,
да бъдеш точно ти - любов последна.

Александър Петров


image




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3543366
Постинги: 1094
Коментари: 2386
Гласове: 1833