Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2020 19:45 - Тук, сред царствено великолепие, сме ти и аз във песенно блаженство...
Автор: havefun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 329 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 "Тук, сред царствено великолепие,

сме ти и аз във песенно блаженство.
Две форми, две тела, привидно двама,
ние сме едно, ти и аз.
Лъчистата зеленина, огласяна от птичи песни, ни приласкава в миг от вечността, когато влизаме в градината, ти и аз.
Безбройните зеници на звездите се взират в нас.
Извръщаме към тях лицето на луната, ти и аз.
Ти и аз, пречистени от радост, повече от ти и аз
сме ти във мен и аз във теб.
Ослепителни райски птици
подслушват завистливо тихия ни смях.
Аз и ти сме неразбулена загадка -
седим един до друг сред царствено великолепие,
но в сянката на споделеното блаженство сме едно.
Ти и аз, аз и ти
сме едновременно в Ирак и Хорасан.
Ти и аз. Аз и ти."

"Диван 322"
Руми




Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3542478
Постинги: 1094
Коментари: 2386
Гласове: 1833