Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2014 00:17 - Love is in... the air!!!!
Автор: havefun Категория: Музика   
Прочетен: 616 Коментари: 0 Гласове:
6



  Love is in the air * Любовта е във въздуха

Любовта е във въздуха
Навсякъде, където се огледам
Любовта е във въздуха
Всяка картина и всеки звук
А ако съм бил глупав
А ако съм бил разумен
Но има нещо, в което да вярвам
И то е там, когато погледна в очите ти
Любовта е във въздуха
В шепота на дърветата
Любовта е във въздуха
В тътена на морето
А ако просто сънувам
А ако съм бил на себе си
Но има нещо, в което да вярвам
И то е там, когато извикаш името ми
[Припев:] Любовта е във въздуха
Любовта е във въздуха
Оооо...
Любовта е навсякъде
В изгрева на слънцето
Любовта е навсякъде
Когато денят е към своя край
Ами ако си само илюзия
Ами ако те виждам наистина
Но ти си нещото, в което да вярвам
И ти си там, когато се протегна към теб
Любовта е във въздуха
Всяка картина и всеки звук
А ако съм бил глупав
А ако съм бил разумен
Но има нещо, в което да вярвам
И то е там, когато погледна в очите ти
[Припев х 4]





Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3545832
Постинги: 1094
Коментари: 2386
Гласове: 1833