Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2021 09:07 - Ben E. King - Stand By Me- превод / Остани до мен/
Автор: havefun Категория: Музика   
Прочетен: 547 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 09.04.2021 09:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Остани до мен

 

Когато нощта настъпи

И земята е тъмна

И луната е единствената светлина, която виждаме

Не, няма да се страхувам, не няма да съм изплашен

Докато си до мен

 

И скъпа, скъпа, остани до мен, о сега, стой до мен

Стой до мен, стой до мен

 

Ако небето, към което гледаме

Се преобърне и падне

И планините се разпаднат в морето

Няма да плача, няма да плача, не , няма да пророня и сълза

Докато ти си до мен

 

И скъпа, скъпа, остани до мен, о, остани до мен

Стой до мен, стой до мен, стой до мен, йе

 

Винаги, когато си в беда, няма ли да останеш до мен, о, сега

Сега, остани до мен

 

Скъпа/и, скъпа/и, остани до мен, остани до мен

О, стой до мен, стой до мен, стой до мен



-




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3543468
Постинги: 1094
Коментари: 2386
Гласове: 1833