Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2020 22:47 - В мъглата
Автор: havefun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 197 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 19.12.2020 22:48


 Къде си, мили? Криеш се в мъгла.
А аз на колене шепна: Ела, при мен, ела...
Ела да ми сгрееш душата.
Ела да усетя любовта ти свята.
Като слепец обикалям теб да диря.
в непрогледната мъгла...
а сърцето стене, няма мира.
Чувам аз гласа ти нежен, благ.
Ето ти показа се за миг,
Появи се като принц велик. 
от тъмата слезе и ме погледна ти.
Изведнъж мъглавината изчезна,
слънце грейна, облака черен се изпари.
Ти ме прегърна, аз загреях.
Птички пеят, дърветата се смеят.
За миг един, образа ти аз запомних,
устните ти, допира, за миг един...
И отново се изпари в мрака ти.
Всичко наокол се смрачи.
Къде си, мили? Криеш се в мъгла.
А аз на колене шепна: Ела, при мен, ела...

Н.С.



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3542529
Постинги: 1094
Коментари: 2386
Гласове: 1833